|
|
|
|
|
|
שירות ויחס גרועים. |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי נעלי ניו באלאנס ואחרי שהלכתי איתם 4 פעמים נקרע אחד מהתובלים של השרוכים. כשהבאתי את הנעליים התברר לי שאני צריך לחכות שבועיים, ובלחש נאמר חודש, עד שתתקבל תשובה אם אני אקבל נעליים חדשות, יתקנו אותם או שלא יקרה כלום.
בנוסף צריך לחכות לפחות 30 דק' בקופה הראשית כדי לקבל מהם יחס כל שהוא.
|
ו |
סוג הנזק : |
החנות צריכה להביא מיד נעלים חדשות ללקוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|