קללות, צעקות, שרות מתחת לאפס בקופות באשדוד - המשך |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
כתובת: |
H&O אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתגובה לדברי חיים אשכנזי - סמנכ"ל שרות של רשת H&O, המתמחה בהגשת תלונות במשטרה נגד לקוחות המעיזים לא להסכים עם השרות הגרוע:
א. הקופאית זאת שקיללה, צעקה והשפילה (והיא, כמובן, מצטיינת בזה).
ב. לא היה שום אחראי בסניף, אף אחד לא התייחס ללקוחות (קללות הן סוג של התייחסות בH&O).
ג. לא נגעתי בקופאית (וכמובן לא משכתי לה ביד - שטויות ...). אם בסניף יש מצלמות - יותר טוב.
ד. איום של הגשת תלונה במשטרה נגד לקוחה שהושפלה קשות - הינו התגוננות של אשנים וגופים שפועלים מהפחד ולא מהצדק, חסרי יכולת להודות בטעות וחסרי יכולת לתקן טעות.
|
נזק מצטבר מסוגים שונים |
סוג הנזק : |
אין פתרון - מקרה אבוד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|