בגד ים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני קניתי לביתי בגד ים לבן ותכלת בדוגמת פסים בחנות H&M בקניון מלחה בירושלים, ביתי לבשה את בגד הים מספר פעמים ,לפני ששמתי לב שהבגד ים התחיל לדהות ולאבד את צבעו התכלת.
בתחילת חודש אוגוסט בגד הים החליף את צבעו מתכלת לסגול בהיר. ניגשתי לחנות בקניון מלחה על מנת לבקש שיחליפו את בגד הים, מנהלת החנות טענה שאינה יכולה לעשות זאת מכיוון שאין בידי את הקבלה,וגם אם הייתה בידי הקבלה לא הייתה מחליפה או נותנת זיכון מכיוון שלפעמים קורה שבגד ים דוהה.
הסברתי שאיני נוהגת לשמור את הקבלה לאחר שלבשתי בגד מכיוון שאני לא מתכננת להחליף אותו. בנוסף ניסיתי להסביר למנהלת שבגד ים אמור להחזיק מעמד בשמש ובכלור של בריכות הרי לשם כך הוא נקנה ונועד.
המנהלת הייתה תקיפה ואמרה שאין מה לעשות.
הגשתי תלונה לשרות לקוחות של החברה והם גיבו את המנהלת וסירבו להחליף את בגד הים מכיוון שאין לי את הקבלה ולדיבריהם אין הצדקה.
זו פעם ראשונה שאני נתקלת באטימות כזו וזה מרגיז, איני רוצה את הכסף שלהם במטרתי לתרום אותו ,איני רוצה שמקרה כזה יקרה לאדם נוסף,
אני קונה בהרבה חניות אף פעם לא נתקלתי בסרוב להחליף עם חשבונית או בלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|