פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהתנהגות של העובדות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
אני חבר מועדון כבר שנתיים ואני קונה מאצלכם כמעט כל חודש והיום 21.5.2012 אני הלכתי לקנות מסניף של נצרת עילית והיה עמי כרטים לקבלת 50% הנחה על פריט שאקח רציתי לקנות נעל ושאלתי את הפקידה האם הפתק שיש לי תקף גם לנעלים האלה אמרה לי שכן אחרי מדידות של נעליים לקחתי אחד וכאשר הגעתי לקופה התחיל הוויכוח של כמעט רבע שעה האם אני יכול לקחת עם הנחה של 50% אוו לא ואחרי כל זה אמרו שלא נותנים ואני הרגשתי מאוכזב אני כבר שנתיים חבר מועדון וקונה הרבה ויצאתי מאוכזב מההתנהגות של העובדות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה- אחראית שרות לקו שם ותפקיד:
הקופון המדובר הוא קופון שנשלח לחברי מועדון שלנו על פריט ב- 50% הנחה מקולקציית קיץ 2012, הנעליים שהלקוח היה מעוניין בהם לא היו מקולקציית הקיץ 2012.
לפנים משורת הדין אישרנו ללקוח לרכוש את הנעליים שהוא מעוניין בהם ב- 50% הנחה.
מנהלת החנות יצרה קשר עם הלקוח והזמינה אותו באופן אישי לחנות.
תגובה:
מימוש הקופון על הנעליים שהלקוח רצה לרכוש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה