פגם במוצר |
נושא התלונה: |
אלבז יהודית |
שם/כינוי: |
שבת 12 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תל אביב |
כתובת: |
בילו רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מחזיקה בכרטיס שוטר לו אני זכאית להנחות ,ולנקודות שמנפיקים לנו בעבודה ,ומאז זה כמה שנים אתם הזוכים במכרז על עובדי הבטחון,אני רוכשת לא מעט ברשת. אני מרשה לעצמי לומר שאני לקוחה טובה. ועד עכשיו נהנתי,אך כשרכשתי מכנסים כותנה בצבע כחול מהקולקציה לא זולה,המכנסים איבדו צבע,אחזרתי לרשת בבילו רחובות ,והמתנתי לקבל שרות רציני ולא ציני ומעליב ,יצר איתי קשר אחראי הלקוחות בשם אסף,ונאמר לי מפיו שאין הם מחליפים את המוצר הפגום ,שאלתי מדוע ,ומה תוצאה של הבדיקה נאמר לי שאין הם שולחים פריט פגום לבדיקה,רק ההנהלה מחליטה .ולגבי זו ההנהלה שהחליטה,אנני מבינה מי הסמיך אותם לועדת בדיקה של הרשת,ואיפא המקצועניות והאחריות לומר אימירה כזו,ובנוסף,אסף היה ציני קר ואטום .אני מבקשת לטפל ביתר רצינות בתלונה ,וביתר רגישות,אין אנחנו קנינו בשוק ,ולהצעתי יש להכשיר עובדים יותר מחיכים,נעימים,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחליף את המכנסים הפגומים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|