|
|
|
|
|
|
פגם במוצר ואי קבלת אחריות להחלפה או זיכוי. |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ביל"ו סנטר (קריית עקרון) |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
קניתי מסניף H&O בביל"ו, זוג סנדלי פעוטות של Fischer price ב- 9/4/12.
לאחר כשבועיים, התגלה פגם במוצר ותפרי הסנדלים החלו להפרם. חלק השתחרר ועוד תפרים המשיכו להפרם.
הבאתי אותם לסניף ב- 4/5/12 בבקשה לתיקון או החלפה. בסניף ראו את הבעיה ואמרו שיפנו לספק.
לאחר כשבועיים 18/5/12 ללא תשובה, קפצתי לסניף לבירור מה התקדם.
נאמר לי שהספק מסרב להחליף. אמרתי להם שאותי לא מעניין הספק כי את המוצר קניתי מהם והם אחראים עליו.
הם התנערו מאחריות והפנו אותי לדבר עם הספק שלהם, ביקשו ממני לעשות את המלחמה בשבילם עם הספק.
דיברתי עם סגנית מנהלת הסניף והיא אמרה לי אותו דבר - "פנה לספק שלנו".
בקיצור H&O מתנערים מאחריות למוצרים שנקנים אצלהם ומפנים את הלקוח לפתרון עצמאי אצל הספק שלהם!
תלונה הוגשה גם למועצה לצרכנות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מוצר או קבלת הכסף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
H&O שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרונה- אחראית שרות לקו |
שם ותפקיד: |
הנעליים נבחנו שנית ע"י מנהל החנות |
תגובה: |
הלקוח קיבל זיכוי בחנות |
פתרון: |
|
|
|