פרטי התלונה

תלונות H&O

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה H&Oשעות פתיחה H&O גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל הטעיית לקוח שרות לוקה בחסר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קרית אונו כתובת:
קרית אונו - קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו פעם שניה עם אותה חנות..ועם אותה עובדת שהיא כנראה מנהלת החנות ילנה צ'ובקוב שמה, ניגשים למוצר, קוראים שילוט על מבצע או מחיר, שואלים את המוכרת כדי לודא שזו הכוונה ומקבלים תשובה חיובית (מה שהלקוח רוצה לשמוע), בוחרים מודדים והולכים לקופה. ואז, מתברר שיש לשלט עוד צד! ובצד השני כתוב משהו אחר! הולכת מנהלת החנות ומטריחה את הלקוח ללכת אחריה הופכת את השלט מול העיניים של הלקוח ואומרת בגאווה - "הנה, כתוב!" - פעם ראשונה-הבנתי , פעם שניה - הבנתי שמדובר בדפוס התנהגות. אם נוסיף לזה שרות עלוב, הטעייה בכוונה תחילה, ויחס מתנשא ומזלזל, מה נשאר? להשאיר את הסחורה וללכת לחנות ממול. אגב במשביר אותו מוצר במקום 160 שקלים ליחידה רק 100 שקלים. אגב, העובדת לא רצתה לומר לי מה שמה, את זה הייתי צריכה לשאול עובדת אחרת ביום אחר שהגברת לא היתה באיזור! מעניין...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי יצירתי והולם + התנצלות אישית פנים מול פנים מהעובדת. פתרון נדרש :

H&O שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה