|
|
|
|
|
|
עמידה בזמנים של איסוף והחזרת מוצרים |
נושא התלונה: |
בן סימון תמי |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תל-אביב |
כתובת: |
תל-אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קבעו איתה לאיסוף מחשב נייד של אסוס ,פעם ראשונה נה קבעו ליום שלשי בין 2 ל5 לא היגיעו פעם שניה קבעו לארבע היגיעו רק בשומונה בערב וגם ביום שישי האחרון שלחו הודעה ולא היגעו כנ"ל ביום ראשון שלחו הודעהב-8 בבוקר רק לאחר טלפונים מרובים היגיעו ב-12 פשוט מזלזלים בלקוח בצורה מאד מחפירה
|
חב' fedex |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
DMO שירות לקוחות
, תגובה:
|
קארין - בעלים |
שם ותפקיד: |
אין ברשותנו סניף בבאר שבע ,זהו זכיין לשעבר אשר מסרב בתוקף להוריד את השלט שלנו ומציג עצמו כסניף של רשת DMO .
אי בכך אנו ננקוט כל ההליכים והזכויות העומדים לרשותנו ע''פ חוק
את סניפנו ואת מוצרינו אפשר לראות באתר DMO.CO.IL |
תגובה: |
עצתנו להגיש תלונה למועצה לצרכנות |
פתרון: |
|
|
|