|
|
|
|
|
|
ראש דיו לא מתאים |
נושא התלונה: |
יום שישי 18 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
העצמאות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי ראש דיו, וכשבאתי להרכיב ראיתי שהוא אינו מתאים ולכן באותו רגע פניתי לסניף ממנו קניתי ועדכנתי אותם בנושא. כשהגעתי לסניף להראות את התקלה (הראש דיו עדיין סגור) הנציגה פנינה אמרה שאני אשאיר את הראש והיא תהיה איתי בקשר. פנינה חזרה אלי לאחר יומיים ואמרה שזה לא יכול להיות ואני אמרתי "מזל שלא פתחתי אחרת הייתם אומרים שעוד החלפתי" ובקשה ממני לבוא לקחת. עניתי, אין לי מה לעשות עם הדיו ולכן עד עכשיו לא באתי לאסוף.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי או להחליף ראש דיו חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
DMO שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|