פרטי התלונה

תלונות DMO

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מלקוחות והימנעות ממתן זיכוי כספי כמובטח. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 11/09/2012 רכשתי באמצעות אתר האינטרנט של החברה 2 ראשי דיו למדפסת canon, בסך כולל של 203 ש"ח.
לדאבוני הרב, עת הגעתם והתקנתם במדפסת הסתבר כי מחסניות הדיו פגומות. כך שמיד עם הכנסתם למדפסת – נדלקו במדפסת כל נורות התקלה, ולא ניתן לבצע כל שימוש במדפסת כל עוד היו המחסניות הפגומות שהונפקו ע"י חברת DMO מותקנות בה.
ביום חמישי 27.09, 12:15 קיימתי שיחה טלפונית עם גב' קארין בה יידעתי אותה בתקלה האמורה, והיא הבטיחה כי ביום ראשון בבוקר (30.09) יגיע לביתי שליח ויספק ראשי דיו חליפיים תחת הפגומים שסופקו.
על אף שבאותו יום המתנו בבית במשך שעות ארוכות – לא הגיע כל נציג וכל שליח, ונותרנו עם מדפסת שאינו עובדת וראשי דיו פגומים, שאינם ברי שימוש. והבטחות סרק אינספור...
ביום שלישי (02.10) יצרתי שוב קשר טלפוני עם חברת DMO. וגם הפעם זכיתי בשלל תירוצים והתחמקויות. כשביקשתי מגברת קארין את מספר הטלפון של חברת השליחים כדי לתאם עמם ישירות מועד הגעה אלטרנטיבי – זכיתי שוב בסירוב ובשלל התחמקויות ותירוצים, ונדמה היה כי אין כלום מאחורי שלל הבטחותיה (גם כשביקשתיה לאשר בכתב את הבטחותיה אודות מועד אספקה חלופי – סירבה). לאור זאת, סוכם עם גב' קארין כי ראשי הדיו הפגומים יישלחו לחברת DMO, וכרטיס האשראי שברשותי יזוכה במיידית ולאלתר בסך של 203 ₪ בגין ראשי דיו פגומים אלו. אולם כבר באותו היום, סיפקה החברה ראשי דיו חלופיים, אלא שהסתבר כי גם ראשי דיו אלו פגומים בדיוק כמו קודמיהם, וגם הפעם - מיד עם הכנסתם למדפסת - נדלקו בה כל נורות התקלה והיא יצאה לחלוטין מכלל שימוש.
לאחר אינספור הודעות טלפוניות והודעות במייל אשר איש לא טרח להשיב להן, הצלחתי סוף-סוף, ב-23/10 לשוחח עם מר עידן בן שלום, שלדבריו הינו מנהל DMO. גוללתי בפניו את כל הקורות והוא ביקש שאשלח אליהם את הדיו הפגום ובתמורה ידאג כי גב' קארין תחל מיד בתהליך ביצוע הזיכוי הכספי בגין המוצרים הפגומים.
ביום 24/10 התקבל מייל מגברת קארין בזו הלשון:
"אנא, תשלחי אלינו את המוצרים בחזרה, ואנו לחילופין נתחיל בתהליכי זיכוי מול חברת האשראי.
כתובת למשלוח:
דיזנגוף 50 ת"א, חנות D.M.O דיו סנטר לידי קארין".

ביום 26/10 נשלחו המוצרים אל חברת DMO כמתבקש.
ביום 28/10 התקבל מייל מחברת DMO בזו הלשון:
"שלום רב
ברגע שהמוצרים יתקבלו בחנות, נציג יצור עמך קשר לאישור הזיכוי".

עפ"י רישומי דואר ישראל - המוצרים הללו נאספו על ידי החברה ביום 1/11. אולם אף אחד מהחברה לא טרח ליצור עמי כל קשר בכדי לזכותיני !!
יתרה מכך, מאז ועד היום (כשבועיים ימים !) הושארו אינספור הודעות טלפוניות למר עידן בן שלום, וגב' קארין במענה האנושי (נופר, אור, שרה). איש מהם לא טרח לחזור.
בנוסף, הועברו כ- 5 מיילים לפחות לברר מתן הזיכוי כמובטח טלפונית ובמייל (כל המיילים שמורים אצלי). גם אליהם לא טרח איש מנציגי DMO להתייחס על אף המובטח.

כחודש ימים הנני מנהלת מרדף אחרי מנהלי DMO לקבלת החזר כספי בגין מוצרם פגומים שסופקו על ידם, אולם ללא נשיאת כל פרי. עובדי החברה ומנהליה מתעלמים מכל פנייה אליהם, אינם משיבים לשיחות טלפוניות או למיילים, ואינם טורחים להעניק את הזיכוי הכספי אותו הבטיחו על אף שהמוצרים כבר מזמן בידיהם.
כחודש ימים הנני רודפת אחרי חברת DMO, משאירה אינספור הודעות טלפוניות לנציגי השירות השונים אולם טרם קיבלתי את הזיכוי הכספי המובטח.


בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי ופיצוי בגין עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף. פתרון נדרש :

DMO שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי, ש.לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
ניסינו מעל 10 פעמים ליצור עמך קשר במספר אשר ציינת בפרטי ההזמנה.
שלחנו לך הודעת דוא"ל אשר מציינת את בעיית הקשר מולך וביקשנו ממך לחזור אלינו.
אין אנו בורחים מאחריות
תגובה:
חשבונך כבר זוכה, אנא תבדקי זאת מול חברת האשראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה