פרטי התלונה

תלונות נטרוול

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול לאטליה וחיוב ללא לציין לפי איזה שער חיובו נושא התלונה:
נחמני אבי (אברהם) שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 8 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.7 הזמנתי טיול לצפון אטליה על סך 1798דולר +ביטוח 23.8 דולר את התשלום קבלתי ישירות בשקלים ללא פירוט איך הגיעו לסכום כולל 8610 שקלים 5000 ב 6 תשלומים ללא ריבית ו12 תשלומים על סך של 300.84 ברבית 7.08 אחוז דברתי מאז מספר פעמים עם לימור הסוכנת והיא אמרה הכן יש טעות גם הודתה ואמרה שזה בטיפול הן בע"פ והן בתשובה לאיימל וכבר עברו חודשים ושום דבר לא זז דברתי עם האחרית יפעת הגישה שלה שלילית איך אתה יודע וזה לוקח זמן לבדוק לאחר שאמרתי שהתבע אותם לימור חזרה אלי והכן אמרה שמגיע לך 225 ש"ח עברו שבועים וחצי חזרתי ללימור בדקה ברישומים לא הופיע שום דבר אצלה ברישומים אמרה שתחזיר לי תשובה היום ןלא חזרה .אמרתי לה שהשרות גרוע וזה לא בסדר שלאחר חודשים ועוד לא החזירו את הכסף ושאני הפרסם התגובה היתה תפרסם אתה לא מפחיד אותי. הייתי שמח אם תצליחו לזעזע אותם .
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסףדרך ישרכאט כמו שחיבו דרך הכרטיס פתרון נדרש :

נטרוול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה