פרטי התלונה

תלונות נטרוול

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות למכתב תלונה לגבי נופש ברודוס נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמעט חודש וחצי שלחתי מכתב תלונה לנט טרוול בעקבות נופש שהזמנתי באמצעות החברה לרודוס. הבעתי במכתב חוסר שביעות עמוק מהמלון שבו שהיתי ברודוס. עד היום לא זכיתי לשום התיחסות מצד החברה !! המכתב הארוך שמפרט את כל התלאות ואי הנעימויות במלון הועבר לחברה באמצעות נציג החברה, בדואר האלקטרוני. הנציג אישר לי שהמכתב התקבל והועבר לטיפול בחברה. בבדיקה שערכתי מול הנציג אחרי כבועיים נאמר לי וב שהמכתב בטיפול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התיחסות בסיסית !!! פתרון נדרש :

נטרוול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה