פרטי התלונה

תלונות נטרוול

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תנאי העסקה ללא אישורנו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. מרחק מברצלונה- נאמר לנו כי המלון (הממוקם בעיירה קלייה בקושטה ברווה)
הוא במרחק 40 דקות נסיעה מברצלונה ושתחנת הרכבת נמצאת מתחת למלון.
הנסיעה לברצלונה עורכת במקרה הטוב (והחריג) שעה ותחנת הרכבת היא במרחק רבע שעה הליכה מאומצת מהמלון. יאמר שבעת הזמנת החבילה (שמופיעה באתר החברה תחת היעד ברצלונה בניגוד לאתרים אחרים בהן היעד מופיע כקוסטה ברווה) הדגשתי שחשוב לי להיות קרוב לברצלונה
2. לילה- בהמשך ל1. היה חשוב לי להיות בברצלונה בין היתר בגלל חיי הלילה הערים, דבר שהדגשתי בעת הזמנת החבילה. אף על פי כן לא נאמר לי שאין רכבות מברצלונה לקוסטה ברווה לאחר השעה 21:00 לערך. הרכבת האחרונה עמוסה מאד ולא תמיד מעלים אנשים ולכן ראלית צריך לחזור על רכבת שיוצאת לפני 20:00.
כדי להוסיף חטא על פשע מוציא השטיח המעופף (הספק של החבילה לנטרוול)
טיולים ליליים לברצלונה בעלות של 25 יורו לנפש כאשר הם מסבירים לך שבהמצאך בקוסטה ברווה אין לך דרך אחרת לחוות את ברצלונה בלילה.
3. טיסה- בתאריך הנקוב יצאו שתי טיסות לברצלונה. אנו הזמנו את השעה המוקדמת ואף קבלנו אישור בפקס לטיסה שביקשנו. יום לפני הטיסה הועברנו לטיסה המאוחרת. וזאת לאחר ששילמנו ולא יכולנו לבטל- השעה החדשה גרמה לנופש קצר בחצי יום. אדגיש כי שתי הטיסות יצאו במועדן והדחיה אינה קשורה בשינוי כלשהו בלוח הטיסות.
4. מלון- הזמנו מלון מסוים, אישור על המלון לא ניתן אלא רק לאחר ששילמנו. בשלב זה הודיע לנו הסוכן כי אין מקום במלון המוזמן וכי יש צורך להוסיף עוד 30$ לאדם על מנת לקבל מלון "משודרג"- המלון לא היה משודרג אלא ישן יותר ופחות מוצלח (מבדיקה ומבירורים שערכנו במקום). המלון ה "4* המשודרג" גובה אגב, כסף נוסף על בסיס יומי על כספת בחדר ועל שימוש בטלויזיה והמיניבר בחדר (שמופיע בפרטי המלון בעסקה) ריק.
5. יחס- יאמר שהסוכן (רן) היה נעים שירותי ואדיב. עם זאת התשובה מפיו על כל הטוענות היתה פחות או יותר שבצ'רטר לא חייבים לך כלום ויכולים לשנות את הפרטים מבלי הודעה מוקדמת: למשל להחליף לך טיסה למרות שמקומותיך עכל טיסה שיוצאת במועדה היו שמורים.
תחליטו אתם אם אתם רוצים לרכוש חבילה מחברה שמסבירה שהיא שמה עליכם קצוץ ולא חייסבת לכם שום דבר...
עוגמת נפש סוג הנזק :

נטרוול שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה