|
|
|
|
|
|
סירוב החברה לממש שובר מתנה בסך 200 שקלים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה +מלון בברלין לזוג בתאריכים 9.5.- 13.5 ושילמתי בתאריך12.4. סך של 1460 $ במשרד החברה ברמת השרון. כשבוע לאחר מכן פניתי לחברה טלפונית וביקשתי לממש שובר מתנה שקיבלתי מהם ליום הולדתי בסך 200 שקלים לחבילות נופש + טיסה להזמנה זוגית בלבד. לטענתם - לא יוכלו לתת לי את ההטבה מאחר וכבר שילמתי והכסף הועבר לספק. טענתי כי זה עניין של רצון טוב ומעט גמישות אך נעניתי בסירוב. מה שהואילו לעשות למעני היה להאריך את תוקף המתנה ב-4 חודשים. לדעתי, נעשה לי עוול ואין זו התנהגות הולמת מצד החברה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לזכותני בסך 200 שקלים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נטרוול שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|