פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.12.07 רכשתי כסא מחשב. בתאריך 2.1.08 לאחר טיפול לקוי, חוסר תאום וטלפונים רבים הגיע הכסא לביתי ונמצא פגום. עקב הסחבת בהגעת המשלוח והיות הכסא פגום, החלטתי לבטל את העסקה. הודעתי למנהלת החנות של ד"ר גב בסניף ירושלים ונמסר לי שהעסקה תבוטל. עברו שלושה שבועות, טלפונים חוזרים ונשנים והעניין טרם טופל.
ביטול העסקה לאלתר והחזר התשלומים שכבר בוצעו פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
רונית שלום רב,
קיבלתי בתודה את פנייתך, והצטערתי לשמוע על אי שביעות רצונך מהשירות שקיבלת. דר' גב משקיעה מאמצים רבים וכנים במגמה להציע את רמת השירות הטובה ביותר ללקוחותיה - וכך גם נהגנו בפניותייך.
בהמשך לשיחתינו הטלפונית מהיום וכפי שנמסר לך העיסקה הועברה להמשך טיפול לצורך ביטול מול חברת האשראי בתהליך פורמלי.
לשירותך בכל עת,
לסקר ציפי
מנהלת שירות לקוחות

תגובה:
..... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה