אי החלפה של מוצר פגום + שרות לקוחות מזלזל |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי "כיסא ברכיים" באתר האינטרנט של ד"ר גב לפני שבועיים. הכיסא הגיע כעבור כמה ימים, ביום שישי. ביום ראשון פתחתי הקופסה והתאכזבתי לגלות שיש כמה חלקים שבורים. התקשרתי אליהם מיד ועירית אמרה לי שגיא, ראש המכירות באינטרנט, כרגע איננו אך היא תמסור לו את הפרטים והוא יתקשר באותו יום לתאם החלפה. חיכיתי בסבלנות אך הגיע יום שלישי ואף אחד לא התקשר. צלצלתי שוב, הפעם ענה שגיא שאמר כי גיא שוב לא זמין. הוא סרב להעביר אותי לגיל ליברמן, מנהל מחלקת לקוחות אך הבטיח לטפל בענין. הוא התקשר באותו יום והבטיח שיביאו לי כיסא חלופי "תוך 3 ימי עבודה לכל היותר". בינתיים חלף כבר שבוע, ואין כיסא, ואין טלפון ואין שרות. העיקר שאת הכסף הם כבר לקחו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה מידית של המוצר + פיצוי על הרשלנות והעיכוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|