פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת כיסא פגום ואי מתן שירות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי כיסא מד"ר בדיזינגוף סנטר, חיכיתי 14 יום לכיסא וכשהגיע לסניף באתי לאסוף אותו באיסוף עצמי. על הכיסא היה ניילון וביקשתי מהמוכר שיוריד אותו ושאוכל לראות שהכל בסדר, הוא לא נתן לי ואמר לי שהכל בסדר.
הגעתי הביתה וישבתי על הכיסא, הגב התנתק (כיסא בן יום ב1000 שקל), התקשרתי לשירות לקוחות אחרי יומיים ואמרו לי שישלחו טכנאי, הפגישה הכי קרובה הייתה שבוע אחרי. הגיע הטכנאי עם גב חדש באופן חצוף ובכלל בלי לבקש רשות, להגיד שלום או משהו בסגנון נכנס לחדר בבית והתחיל לפרק את הכיסא. הוא החליף את הגב כעבור 3 דק', ואמר שעכשיו זה בסדר והוא חייב ללכת "כי הוא חונה בחנייה שאסור לו", אמרתי לו שיחכה תוך כדי שהוא "בורח", התיישבתי על הכיסא והפלא ופלא התנתק הגב שוב. הוא גירד את הראש כי לא היה לו מושג מה לעשות פירק את הגב במלואו ואמר שישלחו לי חדש תוך 3 ימים.
חיכיתי חיכיתי וכמובן שכלום לא קרה, התקשרתי שוב לשירות לקוחות ודיברתי עם המנהל שירות לקוחות גיל ליברמן, סיפרתי לו את המקרה והוא ברוב חוצפתו!!האשים אותי שזה קרה באשמתי!!! (כיסא בן יום!!!) שהוא חושב שאני אחראי לזה אבל בכל מקרה הם יספקו לי חדש.
חיכיתי חיכיתי וכמובן שכלום לא קרה, שבוע וחצי אחרי שלקחו לי רק את המשענת והשאירו אותי עם החלק התחתון התקשרתי שוב לנסות לראות מה קורה דיברתי עם איריס, היא אמרה לי שאין מה לעשות ושזה בייצור וזה יקח עוד שבוע. שאלתי אותה את איריס אם לא נראה להם שאני צריך לקבל כיסא חלופי או פיצוי על הזמן האבוד שלי?! כמובן שכלום.
היום שבועיים וחצי אחרי שלקחו לי את המשענת הגיע אותו טכנאי חצוף לעוד 2 דק' של עבודה,תוך כדי שהוא מרכיב לי תמשענת, אני רואה שהיא בכלל לא חדשה ושלא רק זה יש עליה גם כתמים של אצבעות שחורות!!!! אמרתי לו שאני רוצה שיכתוב לי את זה בכתב ושאני רוצה להגיש תלונה הוא אמר שהוא לא עושה כלום ושהוא הולך ושידווח את זה למשרד (הכל מצולם בוידאו.) לא רק שהוא שוב "ברח" מהדירה הוא גם לא הרכיב את המשענת טוב התקשרתי אליו שתי דק' אחרי שהלך והוא אמר לי שהוא לא חוזר.
שילמתי 1000 שקל על כיסא בשביל לקבל שירות כמו שצריך, כל מה שקיבלתי הוא עצבים וכאב ראש, הם נותנים את השירות הכי גרוע שקיבלתי ובחיים אני וכל מי שאני מכיר לא יקנו אצלהם שוב.

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח רכש כסא משרדי בעלות 900 ש"ח בצבע צהוב ולקח אותו לביתו בכוחות עצמו.
לאחר יומיים הלקוח פנה בטענה כי הגב אינו תקין, מכיוון שהלקוח חתם כי הכסא תקין כאשר אסף אותו מהחנות, הוסבר כי יש צורך לביקור טכנאי כי אני לא יודע מה קרה לכסא מרגע שעזב את החנות.
הטכנאי שהגיע ללקוח ניסה לטפל בבעיה אך לא הצליח ולקח את הגב למפעל. מכיוון שזה כסא חדש ומדובר בגב כסא בצבע מיוחד היה על הלקוח להמתין (וזה גם צויין בפניו)
לצערנו עקב חוסר תשומת לב הגב שסופק ללקוח היה מוכתם בכצמי טביעות אצבעות
תגובה:
הלקוח יקבל כסא חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה