פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסת לייזי בוי התקלקלה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הפרחים 1-43 חיפה כתובת:
גראנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כורסת לייזי בוי בדר גב בגראנד קניון עם אחריות על המנגנון לכל החיים. בחודש מאי יצא קפיץ מאחורה וביקשתי שיבואו לתקן. תוך ימים ספורים היגיע אלי טכנאי חצוף שגבה 200 שח על הביקור ולא עשה דבר.הוא התעקש שהכורסא לא של דר גב הראיתי לו את מסמך הקניה והאחריות ואז מילא פיו מים. הוא צילם את הכורסא ואמר שישלחו מישהו לתקן במקום או שיקחו את הכורסא לחברה לתיקון. אף אחד לא חזר אלי לקבוע מועד תיקון וחיכיתי הרבה זמן. אבל ביקור ראשון עם גביית 200 שח נעשה מייד ולא קיבלתי כלום עבור ה200 שח-אני מבינה שזה חלק מהשיטה. לבסוף פניתי אליהם וקבעו לי ביקור של רפד מחברה חיצונית-זה מוריד מהם את האחריות גם אני יכולה לקחת סתם רפד ולתקו. הודעתי שב-12 אני יוצאת מהבית ושיגיע עד 11 אבל הוא צילצל קרוב ל12-00 ולא יכולתי לקבלו. אמר שיחזרו אלי בקשר לתיקון אבל עבר כחודש ושוב חזרתי לשרות הלקוחות של דר גב לפני שבוע בערך. דיברתי עם אחראית והיא הוציאה לי קריאה והבטיחה שישלחו לי טכנאי של החברה. לא חזרו אלי. שוב צילצלתי שלשום ובשיחה בין האחראית לפקידת שרות הפקידה אמרה שלא הספיקה לטפל ותעשה זאת-למחרת. עד היום לא חזרו אלי. צילצלתי שוב ודיברתי עם אחראי בשם גיל שאמר שהשאירו לי מס הודעות .אבל אין לי משיבון בפלפון כך שלא יכלו להשאיר הודעות.לאחר שהתתעקשתי הוא פנה לשרות חוץ שיטפלו בכורסא ושם נאמר לי שהצעת המחיר עלסך 400 שח שנתנו לי בדר גב לא נוגעת להם וגם שגיל אמר שאין להם אחריות על הכורסא בשום צורה שהיא למרות שעם הקניה קיבלתי מסמך אחריות על המנגנון של הכורסא לכל החיים. הכורסא רק בת 5 הקפיץ יצא מאחורה וכל הגב שקע.עוד משהותי בארהב ידוע לי שכורסאות של לייזי בוי מחזיקות עשרות שנים-כאן אחרי 5 שנים הכורסא התמוטטה והם טוענים שאין להם אחריות על הכורסא. נראה לי שהם יכולים לעשות מה שבא להם כי אף אחד לא עושה להם כלום. ובכלל יתכן שהכורסא שנמכרה לי אינה של לייזי בוי אלא זיוף ולכן הטכנאי שהיה אצלי התעקש שזה לא של דר גב וגיל האחראי אמר שהם לא אחראים על הכורסא. אני מקווה שמישהוא יקום ויעשה מעשה כך שחברות שנחשבות לטובות כמו דר גב לא יוכלו להתנהל בצורה כל כך מזלזלת ובלי לקחת כל אחריות על סחורה שהם מוכרים עם אחריות לכל החיים-אני את הלקח שלי למדתי לגבי קניות בדר גב ואפנה גם לכלבוטק כדי שגם אחרים ידעו-כי בתלונות שקראתי על דר גב אני מבינה שאותה התנהלות היתה גם עם קונים אחרים.
בכבוד רב כרם מרים
כספי סוג הנזק :
תיקון והחזר 200 שח פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה את הכורסא ב 2.2007 -וילסון בז' מתנדנדת מבית לייזי בוי ארה"ב לכורסא שנת אחריות מלאה ואחריות לכל החיים על המנגנון המכני המתכתי של הכורסא שבהם נגבה רק עלות ביקור טכנאי.
ב 14.5.12 לאחר יותר מ 5 שנים של שימוש בכורסא,פנתה הלקוחה למחלקת השירות של ד"ר גב בטענה כי יצא קפיץ בגב הכורסא.
פחות משבוע אח"כ ב 22.5.12 הגיע טכנאי לבית הלקוחה לאחר שסוכם איתה על עלות הביקור בסך 200 ש"ח ואושר על ידה.
הטכנאי איבחן כי כתוצאה משפשוף בקיר או משהו דומה קפיץ מגב הכורסא קרע את הריפוד בגב ויצא החוצה.
הוסבר בצורה ברורה ללקוחה מס' פעמים כי נזק זה אינו במסגרת האחריות ולכן התיקון יהיה כרוך בתשלום.
הלקוחה הסכימה והטיפול הועבר לרפד חיצוני שניסה מס' רב של פעמים ליצור קשר עם הלקוחה ללא הצלחה.
יודגש ויובהר בזאת, כי אף אחד מחברת ד"ר גב או מי מטעמה לא תיאם עם הלקוחה ולא הגיע אליה לאחר ה 22.5.12
פנייתה טופלה בצורה שירותית, אדיבה ובמהירות האפשרית במסגרת כל הסטנדרטים הגבוהים שחברת ד"ר גב נותנת ללקוחותיה.
אין אחריות על שימוש לא זהיר בכורסא ולכן אין אחריות על נזק שכזה.
אנחנו דוחים בזאת את טענותיה של הלקוחה ומזמינים אותה כפי שסוכם מולה לתאם מול הרפד את תיקון הנזק שאירע בביתה בתשלום והמשך שימוש מהנה בכורסא שרכשה.
תגובה:
תיקון בתשלום-לא במסגרת האחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה