פרטי התלונה

תלונות דוקטור גב

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירב ביטול עסקה< נושא התלונה:
כץ איליה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
האומן 14, ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.08.2012 רכשתי 4 מוצרים מד"ר גב. מזרון, 2 כריות ומיני מעסה. בתאריך 24.08.2012 תוך פחות מ 48 שעות מביצוע העסקה ביקשתי לבטל את קנית אחת הכריות שקניתי. הגעתי לבית העסק עם הכרית באריזתה המקורית שעשויה קרטון. האריזה של הכרית לא נפתחה מעולם.

העובד בחנות סירב לבטל את העסקה בטענה שמדובר ב"מוצר בריאותי" ותקנות ביטול עסקה לא חלות עליו. העובד סירב ליצור קשר עם המנהל בטענה שהמנהל עסוק. כמו כן, העובד התעלם מטענותיי והפנה אותי למוכר שמכר לי את המוצרים ואינו נכח במקום ביום שביקשתי לבטל את העסקה. בנוסף העובד סירב למסור לי את שמו.

תיעדתי את האירוע במצלמה בטלפון הנייד.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

דוקטור גב שירות לקוחות

, תגובה:
גיל ליברמן מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוח רכש כרית בסניף ד"ר גב בירושלים. הגיע לאחר יומיים על מנת להחזיר את הכרית, מכיוון שלא היה ניתן להוכיח מעבר לטענת הלקוח כי לא בוצע שימוש בכרית הוסבר לו כי מכיוון שכרית זה מוצר הגייני לא ניתן להחזירה. תגובה:
אושר ללקוח ביטול העסקה, הלקוח בחר להחליפה לכרית מסוג אחר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה