|
|
|
|
|
|
המזרן שסופק שונה משמעותית מהמזרן שהוזמן |
נושא התלונה: |
פטר שלמה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 17 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' אליהו איתן 20 א' א.ת. חדש ראשלצ, 75703 |
כתובת: |
מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מזרן מסוג לקצ'רי לאחר שבחנו את המזרנים השונים המוצגים בחנות.
המזרן שסופק קשה משמעותית מהמזרן שבחרנו בתצוגה.
למרות מדיניות ההחלפה עליה מצהירה (30 יום ניסיון ללא ניילון) ובקשתנו להחלפת המזרן, החברה מתעלמת ומתנערת מכל מתן שרות.
אנחנו תקועים עם מוצר שונה ממה שהזמנו וחבר' ד"ר גב טוענת:
"אין אחריות על נוחות"
"אין אחריות על קושי המזרן"
"איננו מבטלים עסקה על מזרן לאחר שנפתח מאריזתו" (אם כך, מה משמעות "30 יום ניסיון ללא ניילון" ?).
אף אחד מ"התנאים" הנ"ל, לא הוזכר במהלך הקניה, זאת מכירה ללא גילוי נאות, אם היו אומרים בזמן ההזמנה שאין להם אחריות על דרגת הקושי של המזרן, לא היינו מזמינים.
השבוע הגשנו תביעה קטנה כנגד ד"ר גב.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן, תסכול רב. |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה והחזרת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דוקטור גב שירות לקוחות
, תגובה:
|
גיל ליברמן מנהל שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מכיוון שהלקוח בחר לתבוע את ד"ר גב בבית המשפט, נגיב לתלונתו בבית המשפט.
מה שרשם למעלה הכל אמת לאמיתה, אין אחריות על העדפות בקושי נוחות מפני שזה הרגשה סובייקטיבית של כל אדם ואדם..
הלקוח ביקש להחליף מזרן באותו דגם, הוסבר שזה לא ישנה את המצב.
חוץ מזה נגיב בבית המשפט. |
תגובה: |
מכיוון שהלקוח בחר לתבוע את ד"ר גב בבית המשפט, נגיב לתלונתו בבית המשפט.
|
פתרון: |
|
|
|