פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של המוכרת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון מרגליות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ניגשתי לחנות דן- קסידי שבהוד השרון בקניון מרגליות. מוכרת העונה לשם אירית (שיער שחור, שמנמנה, מבוגרת) התייחסה באופן מזלזל ומזכיר באופיו שוק. היחס הבריח אותי מהחנות אע"פ ששני פריטים מצאו חן בעיני. כשנכנסתי לחנות הנ"ל דיברה בטלפון (נשמע כמו שיחת חולין) ולא התפנתה לשרת אותי. כשביקשתי עזרה היא ענתה "את לא רואה שאני בטלפון?". היחס אינו מתאים לחנויות הרשת בייחוד לאור העובדה שהנני לקוחה קבועה שלכם. לעולם לא ניתקלתי באירוע מסוג זה בחנויות של דן קסידי. כשראתה שיצאתי מהחנות אמרה לי שיכולתי גם "לדפדף" בבגדים בכוחות עצמי כי היא מכירה אותי ויודעת שממילא אין בכוונתי לקנות. אני פשוט מאוכזבת!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אין ברצוני לקבל תמורה, פשוט לשפר את השירות, הפסדתם פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
מירב שדה מנהלת שרות לק שם ותפקיד:
לצילה שלום רב,
קיבלנו את תלונתך ולהלן התייחסותינו,
אנו כחברה רואים זאת בחומרה רבה, ומבטיחים לטפל בענין בדרך הכי עניינית שאפשר, מתנצלים בשמה של אותה מוכרת ומקווים כי דבר זה לא יגרום לך לא להכנס לאחת מחנויותינו בעתיד, אצלנו מעל הכל זה השירות והיחס בין אם תקני ובין אם לאו, אנו רואים זאת מעל הכל וכדבר שאין לא עוררין.
תודה על פנייתך, ושוב סליחה על כי נגרמה לך תחושה לא נעימה.
תגובה:
אין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה