פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסף ושרות לא הוגן נושא התלונה:
בק אירינה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון ביאליק כתובת:
קריון ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי אצלם ובגלל שלא הספיק לי הכסף אז קניתי קודם 2 פריטים ב800 ובעוד 20 דקות עוד פריט אחד בשויי של 200 שח... בחנות יש דבר כז קונים על 500 מקבלים 100 שח החזר... קונים על 1000 מקבלים 200 החזר... והיה בידי שובר של 200... והמוכרת לא אמרה שאם אממש אותה בקנייה של 800 אז לא אקבל אחזר... כי אם הייתי יודעת הייתי קונה בשווי משהו אחר ומקבל שווי.. ואני אפילו לא ידעתי שאסור להשתמש בו ... ועכשיול א קיבלתי שום החזר של 100 שח על ה800 ולדעתי זה לא הוגן שהחנות לא אומרת על תנאי השובר שנתנה בעצמה... כאשר התקשרתי לשם המוכרת כבר לא דיברה יפה... ניתקה... אם הייתי יודעת שזה יקרה לא הייתי קונה שם ב1000 שח אף פעם...
כספי סוג הנזק :
שהחנות תגיד על התנאים ולא אחרי הקנייה כי הפסדתי כסף בגללה ואני כבר לא אכנס לחנות הזאת שוב פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
יהודית רום. מנהלת שירו שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, והמבצע הוסבר. שוברי ההנחה שהיו ברשותה מקניה קודמת מומשו באותה קניה ולא ניתן לקבל שוברים כפולים. מדובר באי הבנה והנושא טופל והוסבר ללקוחה. תגובה:
כאמור, הפניה טופלה ואי ההבנה לגבי תנאי המבצע הוסברו ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה