פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת תנאי חברות במועדון לקוחות. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים דן קסידי חנכה "מועדון לקוחות". תנאי המועדון הקנו 10% הנחה לחברות מועדון ואחוזים אלו נוספים על מבצעים וכדומה. לפני כחודשיים שינו את התנאים ל-7% וההנחה אינה מתווספת על מוצרים שבמבצע כפי שנאמר על ידי דן קסידי לפני מספר חודשים. כלקוחה ותיקה מאוד של מותג זה אני חשה עלבון ואף מרומה.
עלבון סוג הנזק :
להחזיר את תנאי החברות במועדון כפי שהובטחו על ידי המותג פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
יהודית רום. מנהלת שירו שם ותפקיד:
שלום רב,
צר לנו על הרגשתך, אך לצערינו חלה כנראה אי הבנה בנוגע למבצעים וההטבות שאנו מקנים למועדון הלקוחות שלנו.ולהלן ההבהרה: אכן,העמדנו לרשות הלקוחות מועדון את האפשרות לרכוש ב-10% הנחה, אך הנחה זו ניתנה במעמד קניה של קולקציה חדשה ולא במכירת סוף עונה (תנאי זה מצוין בבירור בטופס ההרשמה למועדון).לאחרונה יצאנו עם מבצעי סוף עונה, שהקנו למועדון הלקוחות הנחה נוספת מעבר להנחות שניתנות ללקוחות שאינן נימנות עם המועדון. לסיכום, חברות המועדון נהנו להשתתף במבצע טרם פורסם לקהל הרחב,ובנוסף,לקוחותינו קיבלו הנחה נוספת מעבר להנחה הכוללת בחנות.
תגובה:
תנאי חברות המועדון לא הופרו, אנו עומדים בהבטחותינו בהתאם לתקנון.במידה והיתה אי הבנה במקרה מכירה מסוים, את מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל' מס' - 03-9613010. נשמח לעמוד לרשותך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה