יהודית רום. מנהלת שירו |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
צר לנו על הרגשתך, אך לצערינו חלה כנראה אי הבנה בנוגע למבצעים וההטבות שאנו מקנים למועדון הלקוחות שלנו.ולהלן ההבהרה: אכן,העמדנו לרשות הלקוחות מועדון את האפשרות לרכוש ב-10% הנחה, אך הנחה זו ניתנה במעמד קניה של קולקציה חדשה ולא במכירת סוף עונה (תנאי זה מצוין בבירור בטופס ההרשמה למועדון).לאחרונה יצאנו עם מבצעי סוף עונה, שהקנו למועדון הלקוחות הנחה נוספת מעבר להנחות שניתנות ללקוחות שאינן נימנות עם המועדון. לסיכום, חברות המועדון נהנו להשתתף במבצע טרם פורסם לקהל הרחב,ובנוסף,לקוחותינו קיבלו הנחה נוספת מעבר להנחה הכוללת בחנות. |
תגובה: |
תנאי חברות המועדון לא הופרו, אנו עומדים בהבטחותינו בהתאם לתקנון.במידה והיתה אי הבנה במקרה מכירה מסוים, את מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטל' מס' - 03-9613010. נשמח לעמוד לרשותך. |
פתרון: |
|
|