פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב של מוכרת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
קניון השרון בנתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-22 בינואר 2008 בשעה 18:40 נכנסתי לחנות דן קסידי.
ברגע שנכנסתי ניגשה אלי המוכרת (לא יודעת מה שמה אבל ראיתי אותה כבר כמה פעמים בחנות וזכרתי אותה טוב בגלל היחס האגרסיבי שלה גם בביקורים הקודמים שלי בחנות). בחרתי חליפה וביקשתי שתעזור לי למצוא מידה מתאימה.כאשר מדדתי את המכנס נפלו כמה כפתוריםשלא היו מחוזקים כהלכה, אומנם הכפתורים שימשו לקישוט המכנס אבל כבר לא היה לי רצון ליקנות מיכנס זה. יצאתי מחדר ההלבשה ואמרתי למוכרת שנפלו כפתורים והיא אמרה שזה לא נורא, אפשר ליקנות גם ככה ממילא הכפתורים משמשים רק ליופי וחוץ מזה היא כבר מכרה אלף מכנסיים כאלה ולאף אחד לא נפלו כפתורים חוץ ממני. לאחר מכן מדדתי ג'קט וראיתי שגם הוא לא כל כך מתאים לי ולא יושב עלי טוב. כשמוכרת שאלה אותי מה דעתי על הג'קט אמרתי לה שהוא לא יושב עלי טוב והיא ענתה שהיא מכרה כבר אלף ג'קטים כאלה ועל כולן הם ישבו טוב ורק עלי לא יושב טוב. ברגע זה נגמרה לי הסבלנות, גם הטון שלה כשהיא דיברה אלי היה לא נעים וגם ההשוואה הזאת שעל כולן יושב טוב ורק עלי לא ולאף אחת לא נפלו כפתורים ורק לי נפלו-זה הגזמה וזילזול! בחנות היו עוד 2 מוכרות אבל רק היא רצה בין כל הלקוחות ולא נותנת למוכרות אחרות לעזור. מוכרת צריכה לעזור ולא להשוות בין לקוחות ובמיוחד לא לדבר בטון מעליב עם לקוחות. כשניגשתי למוכרת אחרת בחנות ולקופאית וביקשתי ספר תלונות - לא נתנו לי אותו , אמרו לי שאני צריכה ליפנות לשירות לקוחות של המפעל בטלפון ולהתלונן. אני לא מאמינה שבחנות אין ספר תלונות! אין לי את הפרטים של המוכרת אני יכולה רק לתאר אותה: היא לא גבוהה, עור כהה, עיניים חומות, רזה ומאוד היפראקטיבית, יותר מידי. זו לא פעם ראשונה שאני נתקלת בה וכשאני רואה אותה אין לי חשק להכנס לחנות, למרות שאני מאוד אוהבת את הביגוד של דן קסידי.
אני מודה מאוד למי שמטפל בתלונות.
אני מקווה שתלונתי לא תשאר ללא תשומת לב.
תודה מראש.
לקוחה לא מרוצה מנתניה.
עלבון סוג הנזק :
להסביר למוכרת שיש צורת דיבור מסוימת עם לקוחות פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
יהודית רום. מנהלת שירו שם ותפקיד:
ראשית, אנו מודים לגב' אולגה על כך שהביאה לידיעתינו את המקרה המדובר. שירות הולם ללקוחותינו עומד בראש מעייננו ואנו משקיעים את מיטב מאמצינו להדרכת העובדות בחברה למתן שירות מקצועי ואדיב. בשיחה עם הגב' אולגה הבענו את צערינו על המקרה, והבטחנו לטפל בתלונתה באופן מיידי, ובמלוא תשומת הלב. תגובה:
התלונה הובהרה מול מנהלת החנות בנתניה, והמקרה טופל באופן חמור ביותר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה