פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חצאית ממשי נהרסה לאחר שימוש של פעם אחת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לאירוע חתונה חצאית משי, עלותה 360 ש"ח, לבשתי אותה פעם אחת ולאחר שבועיים שהייתה בארון (פחות מחודש מיום קנייתה) גיליתי שהמשי פרום בחלקה העליון, ביקשתי מהחנות לתקנה,כתגובה הם שלחו את החצאית למעבדה וכך נעניתי: "הפריט ניזוק כתוצאה משחיקה מגוף זר", על כן החזירו אותה לידי כשהיא פגומה. לא ברור לי איך אני יכולה להשתפשף בחלק הקדמי של החצאית (לא בחלק של האחוריים) ברצועת החגורה סביב המותניים. יצויין שהחצאית טרם כובסה ו\או גוהצה. כשחזרתי הביתה פתחתי את השקית בה הייתה מונחת החצאית וגיליתי לתדהמתי שגם נקודת ההשקה בין הבטנה לבין הבד העשוי ממשי גם כן פרום - אני מאוכזבת מהחצאית ומאוכזבת מהשירות שלכם,אינכם נוהגים כפי שנוהגות רשתות יוקרה איכותיות, על בגדיכם אין אחריות, אין כיסוי ואין אבא ואמא, אתם שולחים את הבגדים למעבדות, בקטנוניות מחפשים על מי האשמה, שמא הוא על הלקוח.ללא מחשבה קובעים מסמרות שזוהי אכן אשמתו של הלקוח בטענה שהבדים שלכם עומדים בתקן הייצור ולא נותנים תרופה הולמת לנזק.כדי להצדיק עמדתכם אתם שולחים את הלקוח לדבר עם דמות אטומה וערטלאית המכונה יהודית רום שיושבת אי שם במשרדים בראשל"צ. הנני חברת מועדון ודורשת תיקון הבגד!
כספי סוג הנזק :
תיקון הבגד או החלפתו פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה