יחס עויין של מנהלת החנות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריון, קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכנסיים בסניף עזריאלי בתל אביב ובקשתי לבצע את התיקון הנדרש בקריון , אזור מגורי. למרות שהמוכרת מכירה אותי היטב, ורק בחודש האחרון קניתי גם אצלה זוג, הרי שהיחס שלה היה עויין , מן הסתם כיון שלא קניתי אצלה. היא סרבה לרשום את התיקון על שם החנות, ושלחה אותי לתופרת, נכון שדברה איתה תחילה, אך כשהגעתי בקשתי לבצע תיקון נוסף, והיא סרבה , '"כי על זה לא דברנו". גם טענה שאינם עושים את התיקון המבוקש, שמהתופרת הבנתי שהיא דוקא מבצעת אותו הרבה.. אני מימנתי אותו בעצמי. אני כועסת בעיקר על היחס, כיוון שאני קונה קבועה של הרשת, בארוני כ 30פריטים: מכנסיים, ז'קטים, חולצות וחצאיות, וחשבתי שמגיע לי יחס אחר. נוסף לכך הציגה אותי כלא דוברת אמת, ועל זה אינני יכולה לסלוח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|