פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס עויין של מנהלת החנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון, קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכנסיים בסניף עזריאלי בתל אביב ובקשתי לבצע את התיקון הנדרש בקריון , אזור מגורי. למרות שהמוכרת מכירה אותי היטב, ורק בחודש האחרון קניתי גם אצלה זוג, הרי שהיחס שלה היה עויין , מן הסתם כיון שלא קניתי אצלה. היא סרבה לרשום את התיקון על שם החנות, ושלחה אותי לתופרת, נכון שדברה איתה תחילה, אך כשהגעתי בקשתי לבצע תיקון נוסף, והיא סרבה , '"כי על זה לא דברנו". גם טענה שאינם עושים את התיקון המבוקש, שמהתופרת הבנתי שהיא דוקא מבצעת אותו הרבה.. אני מימנתי אותו בעצמי. אני כועסת בעיקר על היחס, כיוון שאני קונה קבועה של הרשת, בארוני כ 30פריטים: מכנסיים, ז'קטים, חולצות וחצאיות, וחשבתי שמגיע לי יחס אחר. נוסף לכך הציגה אותי כלא דוברת אמת, ועל זה אינני יכולה לסלוח.
כספי סוג הנזק :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה