|
|
|
|
|
|
סירוב להחליף מעיל חדש שנקנה ונמצא קרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מעיל בחנות של דן קסידי בנתב"ג אך משהגעתי חזרה לארץ גיליתי להפתעתי כי הביטנה קרועה - ניגשתי לסניף קסידי בגבעתיים וביקשתי להחליפו בחדש מיותר לציין כי עלות המעיל 750 ש"ח. החברה לא היתה מוכנה להחליפו אלא רק לתקנו .
כמו כן התיקון שנעשה אינו הולם . המעיל שהיה אמור להחזיק שנים ולהראות טוב גם בעוד 5 שנים קרוע ותפור כך שרואים את התפר .
דן קאסידי - התגלתה כרשת שאינה יודעת לתת שירות ללקוחותיה ומתנהגת כמו חנות בשוק הכרמל- חבל . שנים נהגתי לקנות בגדים ברשת זו מעתה לא אכנס יותר לחנות זו
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דן קסידי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|