פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מעיל חדש שנקנה ונמצא קרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מעיל בחנות של דן קסידי בנתב"ג אך משהגעתי חזרה לארץ גיליתי להפתעתי כי הביטנה קרועה - ניגשתי לסניף קסידי בגבעתיים וביקשתי להחליפו בחדש מיותר לציין כי עלות המעיל 750 ש"ח. החברה לא היתה מוכנה להחליפו אלא רק לתקנו .
כמו כן התיקון שנעשה אינו הולם . המעיל שהיה אמור להחזיק שנים ולהראות טוב גם בעוד 5 שנים קרוע ותפור כך שרואים את התפר .
דן קאסידי - התגלתה כרשת שאינה יודעת לתת שירות ללקוחותיה ומתנהגת כמו חנות בשוק הכרמל- חבל . שנים נהגתי לקנות בגדים ברשת זו מעתה לא אכנס יותר לחנות זו
כספי סוג הנזק :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה