פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
נרכשה חליפה ב12/10/05,ונשארה בנתב"ג עד נחיתה בארץ ב20/10/05.
היה איחור בטיסה,ועקב עייפות ושעת ליילה לא נלקחה החליפה.
בבוקר התקשרנו לחנות לנתב"ג ומנהלת החנות אמרה :"לא ניתן לקבל את החליפה רק במידה ואנו נטוס לחו"ל,או לקבל זיכוי." חליפה זו נרכשה לאירוע
חשוב שהתקיים ב10/05 , נושא זה הוסבר אך כל פעם היו תשובות אנו מטפלים
בנושא, הועבר לטיפול מנהל זה או אחר.עקב החשיבות נרכשה אותה חליפה
בסניף דן קסידי אילת, וכמובן שולם.
אחרי פניות אין ספור לכל מיני גורמים בדן קסידי נמסר עי'מנהלת שירות לקוחות
כי: לא ניתן לקבל זיכוי ולא החזר כספי ,אלה לקחת את החליפה, לגשת לסניף כלשהו של הרשת והחליף בלבד, זו מדיניות שלנו".כל זה במשך כחודש ימים.
כמובן ביקשנו את תשובתה זו בכתב. ע"פ שיחה טלפונית הובטח כי ישלח עוד היום. אני לקוחה ותיקה של הרשת ומאוד קשה להבין איך מטפלים בלקחות...
בזילזול שכזה.
כספי סוג הנזק :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
מירב שדה מנהלת שרות לק שם ותפקיד:
קיבלנו את תלונתך ולהלן התייחסותי בנוגע לפריטים שנרכשו בדן קסידי ונשכחו בדיוטי פרי. לראשונה פנתה לחברתנו בבקשה לעזרה באיסוף פריטים, אשר נרכשו בחודש אוק' בשדה התעופה ונשכחו על ידה במשמורת בפיק אפ.
ברצוננו להבהיר ללא ספק, שמרגע מסירת הסחורה למשמורת פיק אפ אין חברתנו אחראית לאובדן הסחורה, ו/או לכל בעיה הנובעת מאי איסוף הסחורה.
למרות כל האמור לעיל, והיות והנה לקוחה של דן קסידי עשינו כל שאפשר על מנת לסייע לה בקבלת הסחורה הנ"ל אך תגובת מחסני פיק אף לבקשת השחרור של מנהלת החנות היתה שרק מנכ"ל החברה באופן אישי יוכל לשחרר את הפריטים עבורה. מיותר לציין שמנכ"ל החברה הנו אדם עסוק ביותר, שזמנו יקר והוא אינו מזדמן להגיע לשדה התעופה לעיתים קרובות. אך גם המנכ"ל נהג לפנים משורת הדין ועשה ככל יכולתו על מנת לשחרר את הפריטים עבורה ואכן לאחר כחודש הצליח לאסוף את הפריטים משדה התעופה ומאז הם אצלנו מחכים לתשובה מהלקוחה לאן היא רוצה שנשלח אותם אך היא אינה מעוניינת לקבלם, חשוב לציין שבעת פנייתה הטלפונית לשרות הלקוחות של חברתנו הובהר לה יותר מפעם אחת שלא תוכל להזכות על פריטים שנקנו בדיוטי פרי משום שעל פי נהלי החברה המוצגים בפני קהל הלקוחות לראווה, בכל סניפי דן קסידי אין אפשרות להחזיר מוצרים שנרכשו בדיוטי פרי.כפי שכבר השבנו קודם לכן לגב' לא נוכל לאשר החזר כספי אך נשמח להחליף את הפריטים עבורה בפרטים אחרים, בצרוף חשבונית קנייה בכל אחד מסניפי הרשת על פי נהלי הרשת.

תגובה:
נשמח אם הגב' תודיע לנו באיזה סניף היא תרצה לאסוף את הפריטים שנאספו עבורה בנתב"ג.
תודה רבה
מירב שדה
מנהלת שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה