פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני חברת מועדון קסידי בוטיק . מספר הכרטיס 541729.

זוהי הפניה השנייה שלי מאז התאריך 17/12/2008. עד כה לא זכיתי לשום תגובה מכם ובפעם השלישית אפנה לאגודה למען זכויות הצרכן בשלב הזה.

אני חוזרת על המכתב הקודם למקרה שלא קיבלתם אותו:

בחודש אוגוסט 2008 ערכתי קניה בסניף קסידי בוטיק בקריון ק. ביאליק. סך הקניה עמד על 813 ₪.

בין המוצרים אשר נקנו באותו יום היה זוג מכנסיים בצבע שחור מדגם 2323.

אחרי פעמיים שלבשתי אותם כיבסתי אותם על פי הוראות הכביסה אשר מופיעות על תווית המכנס.

התוצאה היתה עגומה: הצבע ירד והפך להיות דהוי לגמרי, המכנסיים יתמלאו בפסים לבנים מכוערים.

חזרתי לסניף והראתי למוכרות את המוצר הפגום. נאמר לי שזוהי האיכות של המכנס וסגנונו "stone wash" וכי אין מה לעשות.

זה תמוה מאוד בעיניי מפני שהמכנס לגמרי לא לביש כעת. שילמתי עבור המכנסיים סכום לא פעוט וכרגע בלתי אפשרי ללבושו.

לא פעם רכשתי מכנסיים מאותו בד ובאותו סגנון ברשתות אופנה אחרות ולאולם לא קרה לי דבר כזה.

לדעתי רשת יוקרה מכובדת כמו קסידי צריכה להתייחס ללקוחותיה ביתר רצינות.

אני בספק גדול אם אמשיך להיכנס לחנויות של רשת קסידי כי אין לדעת האם שוב אקבל יחס דומה.

בכבוד רב,

מאיה נביאדומסקי

052-3547504
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה