פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה של חברת קסידי לזכות אותי על פריט פגום נושא התלונה:
ביכמן לודמילה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה בדן קסידי בסכום 99 ש"ח. כבר בכביסה הראשונה, בדיוק ע"פ הוראות הכביסה - ביד במים קרים, החולצה דהתה. ניסיתי להחזירה לחנות, אך המוכרת שלחה אותה לחברה ואמרה שהיא לא יכולה לזכות אותי. קיבלתי מכתב ממנהלת ש"ל מירב שדה שהאשימה אותי בכביסה לא נכונה וסירבה לזכות אותי. דיברתי איתה וגם טלפונית היא טענה שהפריט לא פגום ושהייתי צריכה לכבס את החולצה במכונה ואמרה שאם היה כתוב בהוראות הכביסה לכבס ביד - אז היא הייתה מזכה אותי. מכיוון שאכן כתוב על החולצה לכבס אותה ביד בלבד, לבסוף היא הסכימה לפצות אותי על 100% מסכום הקניה. מכיוון שזה קרה לאחר כחצי שעת שיחה, צעקות והעלבות רבות, כתבתי תלנונה להנהלת החברה. תלונתי לא נענתה. נאלצתי לנסוע שוב, בפעם השלישית לחנות ולהחזיר את החולצה, ואז להמתין לזיכוי שיגיע מההנהלה לחנות ולנסוע שוב לחנות - בפעם הרביעית! להפתעתי הרבה הזיכוי היה ע"ס 45 ש"ח בלבד ולא על 99 ש"ח. התקשרתי שוב לחברת קסידי ודיברתי עם אשר הסמנכ"ל ועם מירב, שניהם קראו לי שקרנית ותחמנית, טענו שהפריט לא היה פגום ולא מגיע לי כלום והם זיכו אותי ב-45 ש"ח לפנים משורת הדין כי זהו מחיר הפריט היום (שלא נמצא במלאי).
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על סכום הקניה - 99 ש"ח פתרון נדרש :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
מירב שדה מנהלת שרות לק שם ותפקיד:
צר לי לשמוע את הדברים הנ"ל אשר הינם לא נכונים לחלוטין.
הגב' קנתה מוצר וכיבסה אותו ביד אכן כפי שכתוב בהוראות אך היא לא שמה לב לכך שרשום במפורש "לא לשפשף במקום אחד" ולכן טענתי בתגובתי בכתב כי הגב' לא פעלה לפי ההוראות הכביסה.
הגב' הנ"ל התקשרה אליי וכעסה שלא מזכים אותה וטענה שלא עשתה שום דבר לא נכון לפריט ואני התייחסתי אליה יפה והסברתי לה בסבלנות רבה שאין בעיה עם פריט זה ולא היו לנו טענות חוזרות לגבי פריט זה ולכן אין אני יכולה לזכותה אך לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב אתן לה אך ורק 50% מסכום הפריט.
הגב' התקשרה לאחר שקיבלה את הזיכוי החלקי והתרעמה על כך באזני הסמנכ"ל שאף הוא לא יכל לאשר לה זיכוי מלא מכיוון שבאמת באנו לקראתה, אף אחד לא העליב אותה היא בעצמה צעקה בטלפון ודיברה לא יפה ובכל זאת אני אם כל הסבלנות והאכפתיות שלי מהלקוחות החלטתי לפצות אותה לפנים משורת הדין בזיכוי חלקי בכדי שתהיה לה הרגשה טובה אך זה עדיין לא מספק אותה והנני יכולה רק להצטער על כך.
תגובה:
זיכוי של מחיר הפריט דהיום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה