אי הסכמה של חברת קסידי לזכות אותי על פריט פגום |
נושא התלונה: |
ביכמן לודמילה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 27 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצה בדן קסידי בסכום 99 ש"ח. כבר בכביסה הראשונה, בדיוק ע"פ הוראות הכביסה - ביד במים קרים, החולצה דהתה. ניסיתי להחזירה לחנות, אך המוכרת שלחה אותה לחברה ואמרה שהיא לא יכולה לזכות אותי. קיבלתי מכתב ממנהלת ש"ל מירב שדה שהאשימה אותי בכביסה לא נכונה וסירבה לזכות אותי. דיברתי איתה וגם טלפונית היא טענה שהפריט לא פגום ושהייתי צריכה לכבס את החולצה במכונה ואמרה שאם היה כתוב בהוראות הכביסה לכבס ביד - אז היא הייתה מזכה אותי. מכיוון שאכן כתוב על החולצה לכבס אותה ביד בלבד, לבסוף היא הסכימה לפצות אותי על 100% מסכום הקניה. מכיוון שזה קרה לאחר כחצי שעת שיחה, צעקות והעלבות רבות, כתבתי תלנונה להנהלת החברה. תלונתי לא נענתה. נאלצתי לנסוע שוב, בפעם השלישית לחנות ולהחזיר את החולצה, ואז להמתין לזיכוי שיגיע מההנהלה לחנות ולנסוע שוב לחנות - בפעם הרביעית! להפתעתי הרבה הזיכוי היה ע"ס 45 ש"ח בלבד ולא על 99 ש"ח. התקשרתי שוב לחברת קסידי ודיברתי עם אשר הסמנכ"ל ועם מירב, שניהם קראו לי שקרנית ותחמנית, טענו שהפריט לא היה פגום ולא מגיע לי כלום והם זיכו אותי ב-45 ש"ח לפנים משורת הדין כי זהו מחיר הפריט היום (שלא נמצא במלאי).
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי על סכום הקניה - 99 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|