פרטי התלונה

תלונות דן קסידי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים החזר כספי על מוצרים פגומים שלא נעשה בהם שימוש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המקרה הנ"ל מופנה למדור צרכנות.
ב-3/8 רכשתי תיק מתנה בחנות דן קסידי בקרית ביאליק (קריון) בסך 320 ש"ח מהקולקציה החדשה. מעבר לכך שהמוכרת "זרקה" אותו בשקית ואני נאלצתי לארוז ולסדר אותו בצורה הראויה למתנה, מסתבר שהוא גם היה פגום. לאחר מספר ימים נתתי אותו מתנה והברגים המחברים את ידיות התיק נפלו. לאחר הברגה הם נפלו שוב. הבושה שבמתן מתנה פגומה הייתה מאוד לא נעימה!! יום לאחר מכן הלכתי לחנות בגרנד קניון בחיפה על מנת להחזירו ולקבל את כספי חזרה. בחנות, המוכרת הייתה אובדת עצות ואמרה לי להתקשר למנהלת שירות הלקוחות, פרי גרט. פרי לא הסכימה לאשר החזר כספי וביקשה שאשאיר את התיק בחנות ויששלחו לה אותו לבדיקה. כעבוד שבוע וחצי היא התקשרה ואמרה כי התיק תקין מבחינתה - רמת האיכות לה היא רגילה - ואין אפשרות לתת החזר כספי. הוסברה לה עוגמת הנפש שנגרמה לי ובכך שכדי לקנות את המתנה היה להשקיע ממיטב כספי (יום וחצי של עבודה) אך היא לא הסכימה לאשר החזר כספי. איזוהי הרשת המכבדת את עצמה שלא מוכנה לקחת אחריות על מוצרים פגומים ולשמור על שמה הטוב ומעדיפה לגרום לעוגמת נפש ללקוחותיה? אשמח מאוד אם תפרסמו את הסיפור שכן זו רשת שלא מתחייבת ללקוחות לאיכות מוצריה ובימים אלו שאנחנו שוקלים כמעט כל רכישה שלנו, רשת זו לא ראויה לכספינו.
תודה מראש!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

דן קסידי שירות לקוחות

, תגובה:
פרי גרט מנהלת קשרי לקו שם ותפקיד:
להלן תגובת החברה:

מדובר בתיק ובו בורג שהשתחרר (בקלות ניתן היה לסובבו ולחזקו חזרה-אין מדובר בתיק פגום!)
למרות טענותיה, החלט בחברה לשלוח את התיק לבדיקה , התיק נמצא תקין לחלוטין !

כמחווה של רצון טוב , הוחלט ללכת לקראת הלקוחה ולהציע לה זיכוי על סך כל הסכום -320 ₪
הלקוחה סירבה לקבל את הזיכוי.
עלינו לחדד ולומר שבהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר מוצר שנרכש , עד שני ימי עסקים בלבד ובתנאי שלא נעשה בו שימוש ,
הלקוחה הגיעה מספר ימים לאחר הרכישה ולכן אי אפשר היה להחזיר את כספה ולבטל את העסקה.
שוב אנו מדגישים כי חברת קסידי בוטיק , החליטה להציע זיכוי – אך הלקוחה סירבה .

הלקוחה סירבה לקחת את התיק בחזרה, למרות זאת, נשלח מכתב ובו הזיכוי עבורה – זיכוי הממתין לה עד עצם היום הזה בסניף גרנד קניון, הסניף בו הלקוחה הגיעה לקבלת שרות
תגובה:
כמחווה של רצון טוב , הוחלט ללכת לקראת הלקוחה ולהציע לה זיכוי על סך כל הסכום -320 ₪
הלקוחה סירבה לקבל את הזיכוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה