פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שאין כדוגמתה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן השתלשלות האירוע:

בתאריך ה-6/10/08, בשעה 19:30 לערך, ניגשתי יחד עם אשתי ובתי בת השנה (יחד עם עגלת התינוק שלה) לסניף הניו-פארם בקניון "אובנת" פתח תקוה , זאת במטרה לרכוש מוצרים לבתי התינוקת.
ניגשנו לאזור מוצרי התינוקות שם בחרתי בתחילה במוצר "אריזת חסכון (רביעייה) של מגבונים לחים של האגיס ALOE+" (ששוויו הוא 33.99 ₪), מאחר ומשקל מוצר זה הינו כ-2 ק"ג (הערכה גסה) ובתי ישבה בעגלתה שמתי את מוצר זה במדף התחתון של העגלה במטרה להמשיך ברכישת מוצרים נוספים ולשלם עבורם בקופות, המשכתי באיסוף המוצרים בסניף (ראו רשימה בקבלה המצורפת), ולבסוף ניגשתי לקופה ושילמתי על כל המוצרים שהיו בידי (4 פריטים) בסכום כולל של 57.97 ₪, מיד עם יציאתנו מן החנות, פנתה אלי קב"טית החנות, ששמה רנה הייאד, ושאלה היכן קנינו את המגבונים שנותרו במדף התחתון של העגלה, מייד עם הערתה לקחתי את המוצר והארנק במטרה לשלם עבור אותו מוצר זאת תוך כדי שאני מתנצל אלף אלפי התנצלויות על הטעות שקרתה מתום לב. ניגשתי עם המוצר לקופה אך שם אמרה לי הקב"טית שלא לשלם בקופה אלא לבוא איתה, שיערתי שהיא לוקחת אותי לקופה ללא תור על מנת לסגור את נושא התשלום , קב"טית החנות הכניסה אותי לחדר צדדי של העובדים בלבד בו טענה בפניי שהיא רק צריכה למלא "דוח קטן" ואז אלך, ביקשה לקבל ממני ת.ז ואכן קיבלה ופתאום הבחנתי שאותו "דוח קטן" הינו הודאה בדבר גניבה, כשהבחנתי בכך ציינתי בפניה שאינני מתכוון להודות בכך משום שלא ביצעתי גניבה אלא נעשתה טעות שלא ביודעין והתכוונתי לשלם על המוצר, לקחתי את תעודת הזהות בחזרה (יש לציין שזאת כל זמן שהמוצר נמצא בידי) ויצאתי מחדר "החקירות" שלה יחד עם המוצר, הנחתי אותו על אחד המדפים בחנות ויצאתי מן החנות בכעס רב.
אותה קב"טית עכבה אחרי בקניון תוך שהיא קוראת לקב"טי הקניון לעזור לה לעצור בעדי מללכת מהמקום, לא הסכמתי לשתף פעולה בשל האבסורד של העניין והכעס הרב שנצבר בי, ועצם העבודה שלא נלקח על ידי שום מוצר מן החנות בסופו של דבר (הלא החזרתי את המוצר ללא קנייתו). לאחר שקב"טי הקניון עיכבו אותי בכוח להישאר בקניון (לכך יש לי עדים נוספים- לקוחות הקניון עם פרטיהם המלאים), ואשתי ובתי מטורטרות גם הן ברחבי הקניון כאשר בתי בוכה ונסערת, הוחלט להזמין משטרה בגין כך, לאחר כחצי שעה נוספת שבמהלכה בתי התינוקת היתה צריכה לאכול (כפי שוודאי הנכם יודעים תינוק חייב לאכול אבקה עם מים רתוחים בלבד) ולא היה לי אוכל במקום כי לא תכננתי להישאר כל כך הרבה זמן בקניון הפכנו עולמו יחד עם קב"טי הקניון לדאוג להשגת קרח לקירור מים מורתחים שנלקחו מבית הקפה "ארומה" וקניית אוכל בחנות ה"שופרסל שלי" בקניון , המשטרה אכן לבסוף הגיעה ותחקרה את כל הצדדים המעורבים, הם עצמם הודו בפני ובפני קב"טי הקניון שמצב זה מגוחך ולא נורמלי בכלל.
במהלך שהייתנו יחד עם השוטרים בחנות הניו-פארם פנו אלינו נשות הצוות של החנות (אשר מכירות אותנו כלקוחות קבועים שלכם) וטענו שגם הן מופתעות מאוד מההתנהגות של הקב"טית, טענו בפנינו שכל המצב הוא ביזיון מוחלט ולא מוצדק כלל ושהן ממש מתביישות ביחס לו זכינו.

בשל פתיחת התלונה כנגדי במשטרה נאלצתי להגיע לתחקור נוסף אצל חוקר מוסמך מטעמם בתחנת הקניון- בתחילה ביקשו שאגיע ביום שלמחרת אך כשהתעקשתי שאינני יכול להפסיד יום עבודה בשווי של כ-300 ₪ בגלל מוצר של 33 ₪ אשר ביקשתי לשלם עליהם מייד עם השמע טעותי הסכימו שאגיע כבר באותו לילה לתחנת המשטרה, ניגשתי יחד עימם בשעה 22:00 בלילה לתחנת המשטרה, שם עברתי תחקור מהיר ושוחררתי בסופו של דבר לביתי ב-22:45.
בזאת תם סיפורי הכה מגוחך.

הרשו לי לציין את הרקע שלי על מנת לשפוך עוד כמה נקודות אור על הגיחוך העצוב שבדבר:
אדם, בן 29 נשוי+1 (כפי שודאי הבנתם), תושב העיר פתח תקווה.
בגיל 21 עבדתי בחברת החקירות והאבטחה "קרת" כקב"ט סמוי וגלוי בחברת הסופר-פארם, אני עצמי בתקופה של למעלה משנה ביצעתי עבודה זהה לחלוטין כמו של אותה קב"טית המעורבת כאן, מעולם לא נתקלתי באירוע שכזה בו אני (כקב"ט) ביקשתי מלקוח בסיטואציה כמו שלי (עם אישה ועגלת תינוק אשר רכש מוצרים אחרים בחנות ומיהר להתנצל ולרצות לשלם בגין אותו מוצר.

בנוסף, אני בעל רקע בטחוני רב, הן בצבא , הן מהיותי חוקר פרטי בעברי, והן מרקע משפחתי.אין לי כל עבר פלילי או רישום פלילי.כיום אני עובד בחברת פיננסים.
מצב זה בו אני ומשפחתי נתקלנו בחנות הינו מצב אשר בשום סרט רע לא ניתן להעלות על הדעת שיקרה ללקוח קבוע של אותה חנות אשר ביצע רכישה בסכום כמעט כפול מהסכום המגוחך המדובר (33.99 ₪).

אתמול,5/11 חזר אלי קב"ט מחברת האבטחה החיצונית ובמהלך השיחה ניסה לאיים עליי שהוא מציע לי לסיים את הנושא מצד שני הצדדים ולא להתקדם עם זה
פיצוי כספי+התנצלות כתובה מחברת ניו פארם ולא מחברת האבטחה החיצונית שלהם+משיכת התלונה מן המשטרה פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה