פרטי התלונה

תלונות ניו פארם

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ניו פארםשעות פתיחה ניו פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בדבר מבצעים ברשת ניו-פארם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אלרם, רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לא פעם אני נתקל בהטעיות בוטות בפרסומי המבצעים ברשת ניו-פארם וברשת המשביר לצרכן. הפעם החלטתי לפעול נגד העניין!

בחוברת החדשה מפרסמת חברת ניו-פארם בהרחבה ובהדגשה את המבצע שכולל גם את ההנחה הקיימת על המוצר וגם 2 + 1 חינם. יתרה מזאת – אפילו צורפה תמונה של הקרם אותו ביקשתי לרכוש מבית גרנייה ואף מופיע לוגו החברה בתחתית המודעה.
בעקבות פרסום זה הגעתי לסניף אלרם של רשת ניו-פארם וביקשתי לרכוש את קרם הלחות של גרנייה (מחיר נקוב על המוצר 69.99).

כאשר הגעתי לקופה נאמר לי שמוצרים אלו ב"מבצע פיצוץ" כהגדרתם ולכן אינם יכולים להשתתף במבצע!!!

פתחתי את החוברת מול עייני הצוות והצגתי את המודעה עם תמונת הקרם שהחזקתי בידי.
אז נטען שההנחה המוצעת על הקרם (53%) היא מעל 50% ולכן המוצר אינו משתתף במבצע (70 ש"ח במקום 150 ש"ח לטענתם).
הצעתי פשרה - אני מוכן שיחשבו את ההנחה לפי 50% אך עדיין יעמדו בתנאי המבצע.
לאחר שהתעקשתי על העניין המוכרות יצרו קשר טלפוני עם מנהלת הסניף. בעקבות השיחה איתה טענו שההנחה הרגילה על מוצרי גרנייה היא 30% בלבד ולכן אם ארצה לרכוש בהתאם למבצע אוכל לקבל את המוצרים רק תמורת הנחה זו.
* כדי להבטיח שאין מקום לספק בדקתי גם את האותיות הקטנות. גם שם אין שום הערה שתגביל רכישת מוצרים אלו.

כאמור הטעיות דומות הן עניין שגור בניו-פארם ובמשביר לצרכן. אשמח לספק דוגמאות נוספות.
החלטתי שהגיע הזמן לפעול בעניין.

אודה לכם על טיפולכם בנושא.
כספי סוג הנזק :
הצעת המוצר כמתחייב בפרסום והפסקת פרסום של מידע מטעה על מבצעים פתרון נדרש :

ניו פארם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה