|
|
|
|
|
|
יחס גרוע ללקוח < |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום ב14.45 ניכנסתי לניו-פארם נצרת עילית כדי לקנות מתנה ושעלתי דיילת שהייתה בדלת עם ניתן להכנס.קיבלתי תשובה חיובית.התחלתי לחפש מתנה רצוייה.גם עוד זוג חיפש מתנה לידיינו(הייתי עם בעלי)אך ב 14.55ניגש קב"ט דודו לזוג וביקש להזדרז כי סוגרים סניף.הם עזבו חנות ללא קנייה.אך לי היה מאוד חשוב לקנות היום והתכוונתי לבחור מתנה ולסיים קנייה אך קבט ניגש עליי עם גישה גרוע ביותר דרש ממני לצאת.גם אמר לקופאית לסגור קופה וכך לגרום לי לי לצאת ללא קנייה.למרות ניסיון התגדות של קופאית נאלצה לענות לדרישתו וכמובן נאלצתי לצאת ללא קנייה.הרגשתי את אצמי מושפלת כאי-פעם בחיים
העם זה היחס שצריך לקבל לקוח קבועה של רשת כה גדולה.אשמח לקבל דגובתכם לנייד:0522703401.אחרי 17.00 בלבד
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות ועונש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ניו פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|