פרטי התלונה

תלונות באר שבע

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופן השירות במחלקת הארנונה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בתלונות הציבור מטפלת יעל דבש – ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 6463895. כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום המצויין לעיל, הגעתי למחלקת הגבייה על-מנת להסדיר חוב בדירה של סבתי ז"ל ולהגיש בקשה רטרואקטיבית חריגה להנחה בארנונה. לאחר המתנה בתור של המים (בהזדמנות זו אבקש לציין את היחס האדיב שקיבלתי מצד אותה פקידה שטיפלה בי במחלקת המים) והסדרת חיוב עבור השימוש במים לאותה תקופה בשל פיצוץ צינור עברתי להמתנה בתור לארנונה. מיותר לציין שהמתנה זו ארכה שעות אך לקחתי יום חופש במיוחד לנושא זה. כאשר הגעתי לפקידה התקבלתי בסבר פנים לא נעים במיוחד אך לא ייחסתי לכך חשיבות. הוצאתי את חוזה השיכרות והסברתי את בקשתי. הפקידה נטלה את החוזה מידי, הסתכלה על התאריך החזירה לי אותו ובצורה מאוד לא יפה אמרה לי שאי אפשר לבצע את בקשתי וזהו. ניסיתי להבין את הסיבה ולהסביר מדוע ההגשה שלי היא כל-כך מאוחרת אך מהר מאוד הבנתי שאין עם מי לדבר. מכיוון שהמתנתי המון זמן ואת המסמכים הנדרשים אני אוספת כבר הרבה זמן פניתי לחדרו של מנהל מחלקת הגבייה על-מנת לשוחח איתו ולראות איך ניתן לעזור לי. במשרד המנהל מר יוסי שמי ישבו מזכירתו ומנהל מדור עסקים מר רפי פישר. שאלתי את המזכירה האם ניתן להכנס אל המנהל והיא ענתה לי שהמנהל בפגישה, בשלב זה קפץ מר פישר וכעס נורא שאני מבקשת להכנס לפגישה עם המנהל לפני שניסיתי לפתור את הבעיה עם ראש הצוות גב' מרסל ושניהם שלחו אותי לחדרה של מרסל. התנצלתי על-כך שלא ידעתי שאני צריכה לפנות אליה וחשתי לחדרה. החדר היה ריק. חזרתי אל מזכירת המנהל ואמרתי לה שהיא לא נמצאת אז היא הסבירה לי שהיא יצאה. שאלה מה בדיוק הבעיה והפנתה אותי שוב לדלפקים. כשחזרתי לדלפקים ואחרי שהמתנתי שוב, התברר שהבנות בדלפק לא יכולות לעזור לי. חזרתי אל המזכירה וביקשתי אם תוכל לברר עבורי מתי גב' מרסל תהיה כך שאוכל להגיע מכיוון שאין באפשרותי לקחת יום חופש נוסף. מר רפי פישר מנהל מדור עסקים שכנראה הפרעתי לו מאוד בשלב זה התחיל לצרוח עלי, ואני לא מגזימה בתיאור הוא פשוט צרח עלי שהם לא השומרי ראש של מרסל ושהיא לא צריכה לעמוד לרשותי מתי שאני רוצה, ניסיתי להסביר שזה לא מה שאני מבקשת אני רק לא רוצה לבוא לחינם לכן אני רוצה לקבוע פגישה מראש, הוא המשיך לצעוק עלי שאני חוצפנית. ביקשתי ממנו בצורה יפה שלא יתערב מכיוון שאני הגעתי בנושא גבייה ולא בנושא עסקים ואני לא פניתי אליו. בשלב זה גם הבעתי תדהמה על איבוד העשתונות שלו שהרי גם אני עובדת בשירות ומעולם מעולם לא התייחסתי בצורה כזאת לאדם שבא לבקש את שרותי. האדון הנכבד המשיך בשלו. ביקשתי מהמזכירה לקבוע פגישה עם המנהל בנוסף לפגישה עם עם ראש הצוות בעניין אישי. מר רפי פישר ניסה בכל דרך לסכל את הפגישה, הוא ביקש ממנה לשאול אותי באיזה עניין ועניתי שזהו עניין אישי, הוא אמר לה שמר יוסי שמי (מנהל הגבייה) לא יסכים להפגש איתי בלי נושא מפורט לפגישה. המזכירה שראתה את מצוקתי ניסתה להרגיע את הרוחות ולרצות את שנינו, יאמר לזכותה כי היא השתדלה. לבסוף נקבע לי פגישה לעוד שבוע עם מנהל מחלקת הגבייה עם אופציה לשינוי, אני פשוט התעקשתי לקבוע תאריך ושעה מכיוון שהם ביקשו ממני לבוא מחר לקבוע פגישה וקיבלתי את הטלפון של גב' מרסל על-מנת להתקשר אליה לתאם איתה פגישה. אני חייבת לציין שעיריית באר שבע והמחלקות הספציפיות האלה ידועות בשירות הלא כל כך נעים שהן נותנות אבל מעולם לא נתקלתי בתופעה כזאת, יחס כזה, שמנהל מדור צורח וצועק על לקוח בצורה כזאת. גם אם לדעתו הפניה שלי היא חצופה או מוגזמת, אסור לו ופשוט אסור לו לצעוק ולהתנהג בדרך שבה הוא התנהג, הוא לא התייחס כלל לפנייה הוא "ירד" עלי באופן אישי, כשאמרתי לו שגם אני עובדת עם קהל ואני לא מדברת בצורה כזאת הוא אמר לי "בטח, בטח, אני בטוח שהאנשים שאת מטפלת בהם סובלים ממך" ועוד שטויות כאלו ואחרות. לאחר המקרה יצאתי מהמקום בתחושת חוסר אונים ותסכול כמובן שאין לי ברירה ואני חייבת לחזור למקום הזה על-מנת להסדיר את נושא החיובים. אם זו הייתה חברה פרטית, לעולם לא הייתי חוזרת לשם אבל כאן אין לי ממש ברירה מה שמעלה את התסכול ולכן הגעתי למסקנה שחייב לכתוב את התלונה הזאת בכדי להסב את תשומת ליבם של הממונים על אגפים אלו בעירייה. הבירוקרטיה נותנת כוח לאנשים לא כל-כך מתאימים לפעמים, הקביעות נותנת לגיטימציה להתייחסות הנוראה והאדם הקטן חסר אונים.
עלבון סוג הנזק :
מכתב התנצלות מפורסם. פתרון נדרש :

באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה