|
|
|
|
|
|
חזיה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ביאליק 17 חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קניתי חזיה במחיר של 165 ש"ח.אחרי כשבוע וחצי באתי להחליף אותה
בהסכמת בעל העסק,למרות שתלוי שלט שאין החלפות.החזיה שבחרתי במקומה עלתה 160 ש"ח,פחות או יותר אותו מחיר.כשרציתי לבצע את ההחלפה נאמר לי כי המחיר של החזיה המקורית הוזל ל110 ש"ח ושעלי לשלם עוד 50 ש"ח.ברור שלא הסכמתי לקחתי חזרה את החזיהשקניתי ויצאתי מהחנות,לא לפני שבעל החנות הספיק להגיד לי שהוא לא חייב לתת לי שרות,וש"סתם בזבזתי לו את הזמן" בזה שחזרתי אליו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טריומף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|