פרטי התלונה

תלונות ישראאייר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות ללקוח שהושאר בחו"ל ללא תרופות וציוד הגייני נושא התלונה:
כהן אבי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני טסתי לנופש בחו"ל, ואחרי כזה נופש כבר שום נופש לא יעזור לי להשתחרר מהסיוט.
והחמור מכל כשחזרתי לארץ פניתי לחברת ישראייר, והם פשוט לא מגיבים, זה טבעי שאין להם תשובה לרשלנותם, וגם שום התנצלות לא תכפר, אך התייחסות מינמלית...

ובהרחבה:
טסתי עם זוגתי ובני התינוק ירח דבש.
במזוודה היו תרופות (משאף לאסטמה, ואנטיביוטיקה).
הכבודה נשארה בארץ (או רשלנות, או כדי שהמטוס לא יהיה כבד כדי לחסוך בדלק, או סתם כי מדובר בישראייר...)
בחו"ל התקשרתי לישראייר אך שעות השירות שלהם הם רק בשעות הבוקר משל היו חנות מכולת שכונתית ולא חברת תעופה העובדת 24 שעות. (ואולי הם באמת כמו מכולת שכונתית)
בתכל'ס קיבלתי את הכבודה רק כעבור 3 ימים (כשכל הנופש הוא 7 ימים).
באותם ימים היינו כלואים במלון, כי מזג האויר בחוץ היו קר, והמעילים היו בני ערובה אצל חברת ישראייר.
אולם כשהתקבלה הכבודה , זה כבר היה מאוחר, שכן ירח הדבש נהפך "לירח דם" כי הכדורים היו אצל חברת ישראייר.
הגעתי לארץ, מושפל, מרומה, ממורמר, ועייף מלרדוף אחרי חברת ישראייר.
פניתי אליהם בכתב.
והתייחסות, כלום.
משל הייתי מזוודה ולא נוסע ששילם טבין ותקילין.
אני פונה לכל הידידים, אם אתם רוצים לסבול, אם אתם רוצים להרגיש מרומים ומושפלים, סעו בישראייר ותשיגו מבוקשכם.
יש חברות תעופה שמרימים אותך לעננים, ויש חברות תעופה שטסים לגיהנום...
אבי ומשפ' וידידים.
קשה לאמוד הנזק סוג הנזק :
לסגור את חברת ישראייר, או כל חברה שלא יודעת לכבד את עצמה ואת לקוחותיה פתרון נדרש :

ישראאייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה