פרטי התלונה

תלונות יוניטל

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות , הפרעה למהלך טיול ואילוץ לבזבז שיחות טלפון מחו"ל נושא התלונה:
שדה משה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 25 ת"א 63432 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת טוס וסע מחברת יוניטל , נאמר לי (וגם נרשם על גבי כרטיס הטיסה) כי עלי להתקשר לצורך אישור הטיסה 72 שעות לפני הטיסה למספר טלפון : 00800804800480 בחו"ל, היות וההמראה בחזרה לארץ היתה מתוכננת לשעה 16:20 ב 28/8/06 התחלתי להתקשר מהפלאפון שברשותי ב-שעה 12:00 ב 25/08/06 76 שעות קודם ההמראה, אך ללא מענה, במשך היום נכנסתי גם למשרדי סוכנויות נסיעות זרות בגרמניה וביקשתי שיתקשרו ממשרדם אך גם שם ללא הצלחה, חשבתי שאולי הפלאפון בעייתי וקניתי כרטיס לטלפון ציבורי במיוחד בשביל זה, כמובן ללא הצלחה , בשבת 26/6/2006 השגתי גם מספר טלפון נוסף בישראל ( 037954035 ) , ושם סוף סוף ענה התקליט והודיע כי המשרדים סגורים מיום שישי בצהרים ועד שבת כולל.
למרות ההודעה ניסיתי שוב ושוב להתקשר כי הרי מדובר בחברה מכובדת , טיסות - יש בשבת , ועל הכרטיס כתוב שיש לאשר את הטיסה 72 שעות קודם ללא כל הערות, או השגות. אך ללא הועיל וכך גם ב 27/8/06 ראשון בבוקר , עד שהתקשרתי לסוכנת הנסיעות שלי בצהרי יום א' והיא הצליחה ואישרה לי את הטיסה.
כשחזרתי לארץ התקשרתי לחברה כדי להתלונן אך רועי שענה לי מעבר לקו אמר לי שהדרך היחידה להתלונן היא לשלוח פקס ל - 035480621 ולא לדבר עם מישהו ספציפי ולכן החלטתי שאם לא מדברים איתי אני מתחיל לכתוב למי שרק יוכל לעזור וקודם אני פונה למדור תלונה.
עברו עלי שעות וימים של התרוצצויות עצבים ומתח ששיבשו והסיטו לגמרי את החופשה שלי ושל המשפחה.
לא יתכן שחברה שמכבדת את עצמה תנהג כך בלקוחותיה.
מדוע לא נכתב על כרטיס הטיסה את מה שנאמר בתקליט בטלפון (שבשישי ושבת לא עובדים ).
מדוע גם בימי שישי בצהרים וראשון בבוקר לא ענה איש.
מה היה קורה אם היו מקדימים את הטיסה ולא הייתי מצליח להשיג אישור טיסה, אני מבקש פיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז שיחות הטלפון לישראל
בתודה וברכה
מלבד בזבוז של יומיים בחו"ל אחר השגת אישור הטיסה בי סוג הנזק :
מלבד מפיצוי הולם. היות ורוב הטיסות אכן יוצאות בזמן פתרון נדרש :

יוניטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה