|
|
|
|
|
|
העלעת מחיר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת יוניטל מרשה לעצמה להעלות מחיר חבילת תיור לאחר הסגירה עםהסוכן
במידה והיה מצב הפוך אין ספק שהם היו תובעים דמי ביטול
אזרח אחד לא יכול לתבוע אותם על הפרת הסכם
ולכן הם יכולים להתנהג כמו שהם
חבל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
יוניטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות לקוחות יונ |
שם ותפקיד: |
חברת יוניטל תשמח למען שיפור השירות והפקת לקחים לבדוק כל פנייה ו/או טענה של כל לקוח שרכש את שירותינו . על מנת שנוכל לעשות כן ולעניין מתבקש הלקוח להעביר אלינו ישירות את טענותיו במכתב מפורט בצירוף המסמכים הנדרשים מאופי פנייתו. |
תגובה: |
בכבוד רב, |
פתרון: |
|
|
|