פרטי התלונה

תלונות יוניטל

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של 11 שעות בטיסה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 7.4.08 יצאנו בעלי ואני לנופש קצר שהיה אמור להיות של 6 ימים לפראג. הטיסה שלנו היתה אמורה לצאת ב05:50 בבוקר. רק בשעה 05:00 ראינו פרסום על לוח הטיסות כי הטיסה נידחתה ב- 5 שעות והיא תצא רק ב -11 בבוקר.למרות שהמטוס היה אמור לבוא מפראג כך שהם כבר ידעו על האיחור קודם. ב11 הטיסה נדחתה לחמש אחה"צ בטענה ששדה התעופה בפראג סגור. מה שהתברר כלא נכון מהסתכלות באתר הבית של שדה התעופה שם. ושוב הם ידעו על האיחור עוד קודם ל11 שהרי המטוס עוד לא יצא מפראג. בקיצור מלבד האיחור של 11 שעות בטיסה החברה משכה זמן ולא ספרה על האיחור בזמן שנודע לה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

יוניטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה