פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בי כלקוחה עקב טעות של הבנק נושא התלונה:
בישוף כריסטינה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
תאריך 11/09/2014
שלום רב,
ברצוני לספר על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
לפני כשבוע הייתי בסניף שלי, סניף 615 של בנק הפועלים על מנת לשלם שכר לימוד
ולשנות אופי חשבון.
כמו כן לאחר הצעת הבנקאית הזמנתי כרטיס אשראי חדש.
עקב אי תשומת לב הבנקאית שונה ללא ידיעתי מועד חיוב כרטיס האשראי מה 10 לחודש
ל 02 לחודש. דבר שגיליתי כבר לאחר החיוב. מכיוון שאני מנהלת חשבון בצורה מבוקרת לשמחתי
היה כיסוי לסכום שירד. ברגע שנודעתי למועד החיוב פניתי לבנק. אין באפשרותי לגשת פיזית לסניף
אני גרה באשדוד והסניף ברחובות אז ההתנהלות הייתה מול המוקד. ופה התחילה ההתנהלות הבעייתית של הסניף.
ביום 10/09/2014 התקשרתי למוקד הטלפוני *2407 בסביבות 10 בבוקר וניסיתי לשנות את מועד החיוב דרך המענה הקולי. המערכת הודיעה לי כי השינוי מה-02 ל 10 ייכנס לתוקף רק בדצמבר דבר שכמובן לא מתאים לי מכיוון שהמשכורת נכנסת ב10.
לכן בחרתי שיקשרו אותי לבנקאי במוקד על מנת שיסייע לי.
הבנקאית שענתה לי אמרה כי גם דרכה השינוי ייכנס לתוקף רק בדצמבר. לאחר שהסברתי לה כי השינוי בוצע ללא אישורי ובלי שידעתי
על כך ואני מעוניינת כי הבעיה תטופל היא הפנתה הודעה לסניף שלי ואמרה כי יחזרו אלי עד 14 באותו היום.
לא בוצעה אלי חזרה מהסניף ב 10/09/2014.
למחרת ב 11/09/2014 שוב יצרתי קשר עם המוקד ופירטתי את הבעיה בפני הבנקאית שענתה וביקשתי שתקשר אותי עם הסניף.
הבנקאית אמרה שכנראה עקב בעיה בסניף לא חזרו אלי אתמול והיא מעבירה הודעה נוספת שבה היא מכתבת את סגן מנהל הסניף והיא
מבטיחה שיחזרו אלי עד 13.30.
לא חזרו אלי.
בשעה 16.00 התקשרתי שוב למוקד ודרשתי שיקשרו אותי עם מנהל הסניף כי כנראה אפילו הסגן לא יכול לעזור כי על אף שקושר להודעה לא היה טיפול הולם.הבנקאית רצתה להעביר פנייה לבנקאי בכיר במוקד אך לאחר התייעצות בחרה לקשר אותי לסניף.
ופה נדהמתי מהזלזול שנתקלתי בו.
קושרתי לבנקאית בסניף שישר הודיעה לי שאין אפשרות לסדר את העניין. דבר שהפליא אותי וגם אמרתי לה זאת. הרי להזמין לי כרטיס לא הייתה בעייה,ולשנות מועד חיוב ללא ידיעתי והסכמתי כשדבר זה מזיק לי ואף יכול להכניס אותי לחריגה כי אין משכורת במועד זה, גם לא היווה בעייתיות אבל כשאני פונה לסניף שלי שעשה את הטעות פתאום יש בעייה, ודרשתי כי תעביר אותי לגורם בכיר שיוכל לפתור את העניין.הבנקאית לא עשתה כן אלא המשיכה לעמוד על שלה כי לא ניתן לסדר את העניין, לא הציעה לי שום חלופות וגם דיברה בצורה חצופה מאד. ולבסוף הבנתי שפה אני לא אקבל עזרה וסיימתי את השיחה.
לאחר זמן מה פניתי לישראכארט ושם העניין סודר תוך חמש דקות.
אני מאד מאוכזבת מהתנהלות הבנקאית. מהפגיעה בי כלקוחה. ואם אני לא אקבל הסבר מניח את הדעת על ההתרשלות שהייתה פה. על חוסר האכפתיות וחוסר הסייוע שנתקלתי בו. וגם שבוצע בירור מול הבנקאית מהסניף אני שוקלת במלוא הרצינות לעבור בנק.
אני אדגיש כי אני עצמי עובדת בנק ואני מכירה את המערכת מבפנים ועל כן מאד הפליא אותי ופגע בי היחס שנתקלתי בו.
נא טיפולכם.
כספי סוג הנזק :
טיפול ועדכון פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה