התנהלות לקויה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רוטשילד 14 |
כתובת: |
634 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי פולינה ***, מספר תעודת זהות 317***343. מספר חשבון בנק 628**3. יום שני 4.11.2014 הגעתי לסניף הבנק כדי לעשות פעולה פשוטה של חידוש כרטיס האשראי. אחרי שיחה עם בנקאית בשם אליטל, נאמר לי שתוך 4 ימי עסקים ישלח הכרטיס לביתי. חוץ מזה נאמר לי כמה פעמים שנשלח לי כרטיס אחר שחודש אוטומטית על ידי הבנק אך לא קיבלתי שום כרטיס, לכן הגעתי לסניף בעצמי. כעבור שבוע ויומיים הגעתי לסניף הבנק על מנת לברר מה מצב העניינים. אחרי המתנה ארוכה מהרגיל, נמסר לי הכרטיס ונאמר שהוא לא נשלח לשום מקום והמשלוח עלול לקחת כשלושה שבועות ולא ארבעה ימים כמו שנאמר לי לפני זה. ביציאתי מהבנק באתי למשוך כסף מהכספומט ואחרי שני ניסיונות כושלים שמתי לב שהקוד הסודי של הכרטיס אינו תואם לכרטיס, ותואם לכרטיס שתוקפו פג והוחלף על ידי הבנק. נכון לעכשיו, עלי לגשת לסניף הבנק שוב פעם שזה הוא עניין בעייתי בפני עצמו כי הבנק לא נמצא בעיר שלי ויש לי מה לעשות בדרך כלל במהלך היום ולא להסתובב בבנקים. לפי דעתי זו היא התנהלות כושלת של הבנק שקורא לעצמו הבנק הטוב והמחוייב ללקוחותיו. תודה מראש, לטיפולכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|