פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 14 כתובת:
634 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי פולינה ***, מספר תעודת זהות 317***343. מספר חשבון בנק 628**3. יום שני 4.11.2014 הגעתי לסניף הבנק כדי לעשות פעולה פשוטה של חידוש כרטיס האשראי. אחרי שיחה עם בנקאית בשם אליטל, נאמר לי שתוך 4 ימי עסקים ישלח הכרטיס לביתי. חוץ מזה נאמר לי כמה פעמים שנשלח לי כרטיס אחר שחודש אוטומטית על ידי הבנק אך לא קיבלתי שום כרטיס, לכן הגעתי לסניף בעצמי. כעבור שבוע ויומיים הגעתי לסניף הבנק על מנת לברר מה מצב העניינים. אחרי המתנה ארוכה מהרגיל, נמסר לי הכרטיס ונאמר שהוא לא נשלח לשום מקום והמשלוח עלול לקחת כשלושה שבועות ולא ארבעה ימים כמו שנאמר לי לפני זה. ביציאתי מהבנק באתי למשוך כסף מהכספומט ואחרי שני ניסיונות כושלים שמתי לב שהקוד הסודי של הכרטיס אינו תואם לכרטיס, ותואם לכרטיס שתוקפו פג והוחלף על ידי הבנק. נכון לעכשיו, עלי לגשת לסניף הבנק שוב פעם שזה הוא עניין בעייתי בפני עצמו כי הבנק לא נמצא בעיר שלי ויש לי מה לעשות בדרך כלל במהלך היום ולא להסתובב בבנקים. לפי דעתי זו היא התנהלות כושלת של הבנק שקורא לעצמו הבנק הטוב והמחוייב ללקוחותיו. תודה מראש, לטיפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה