|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הבנק מתיימר לתת שירות אישי ויעיל ללקוחות.
נכון להיום אין שום אפשרות להגיע לסניף ו/או מי מפקידיו שלא באמצעות מערכת טלפוניה מרכזית. ומערכת זו פשוט לא עובדת.
גם היום ניסיתי למעלה משעה !!!! עם שלושה טלפונים במקביל להתקשר לבנק.
אך ללא הועיל. ולא- זה לא קשור ליום המיוחד הזה בו חלה הגבלת האשראי. זה
קורה כל הזמן ובכל יום. פשוט לא ניתן להתקשר בשום צורה שהיא עם הסניף.
ומילא לסניף, זמן ההמתנה למוקדנית הוא למעלה משעה בכל פעם שמתקשרים.
המוקדנים פשוט לא עונים לטלפון.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|