פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות והתייחסות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
ירוחם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכנסתי לבנק להחליף את כרטיס האשראי כיוון שתוקפו פג החודש כאשר נכנסתי לסניף לקחתי מספר והמתנתי לתורי כאשר נכנסתי לפקיד כשהגיע תורי הוא הפנה אותי לפקידה אחרת כאשר הגעתי אליה אז המתנתי גם שם לתורי כשהגיע תורי נכנסה מישהי אחרת שעקפה את התור שלי דיברתי עם הפקידה ואמרתי לה שהייתי לפניה היא לא ביקשה ממנה לצאת (אולי מכיוון שהיא מכירה אותה) והפנתה אותי לפקיד אחר שיושב מאחורי דלפק ורק אחרי שעה שהייתי בבנק טיפל בי הפקיד בשביל 5 דקות להחלפת כרטיס לאחר טרטורים בין הפקידים בבנק בשביל מה שמו מתקן לתורים עם מספרים, אבקש התייחסות לעניין כיוון שזו לא פעם ראשונה שארוע כזה קורה.

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה