פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי של חשבון הבנקט וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
771 , פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-10/4/2006 בערב, בקשתי למשוך כסף מחשבון הבנק שלי שבבנק הפועלים, בסניף פולג (סניף 771, קרית נורדאו, נתניה) דרך מכשיר הבנקט שאף הוא נמצא בסניף ששם רשום חשבון הבנק שלי על שמי.
במקום היו 2 מכשירי בנקט צמודים , האחד חדיש יותר והשני ישן יותר.

נגשתי לבנקט הישן יותר, הכנסתי את כרטיס האשראי, הקשתי קוד סודי, ציינתי שאני מבקש למשוך 350₪, ולאחר כמה רגעים המכשיר הציג על המסך את ההודעה שאומרת שהקשתי קוד שגוי.
הכרטיס יצא, הכנסתי אותו שוב, ושוב הקשתי את הקוד הסודי,ציינתי שאני מעוניין למשוך 350 ₪, והקשתי על "המשך". מיד לאחר שהקשתי על כפתור "המשך", חששתי שמא הקשתי שוב קוד סודי לא נכון, ולחצתי מספר פעמים על מקש "ביטול". לאחר מספר שניות הכרטיס יצא.

הלכתי לרכב כדי לבדוק מה הקוד הסודי וחזרתי. הפעם בחרתי להשתמש בבנקט השני (החדיש יותר) מאחר והיו לקוחות שהשתמשו בבנקט שקודם בקשתי למשוך דרכו כסף.
בפעם השנייה שבקשתי להוציא כסף, הכול פעל כשורה, הקשתי קוד סודי נכון, וקבלתי במדויק 350 ₪.

לאחר מספר ימים למרבה ההפתעה, אני רואה בתדפיס התנועות (בדקתי דרך אתר האינטרנט) 2 תנועות של משיכה על סכום של 350 ₪, כלומר שמשכתי באותו ערב 700 ₪, כאשר בפועל אני משכתי רק פעם אחת 350 ₪, הבנתי מכאן שהבנקט הישן יותר (הראשון שבו השתמשתי) רשם שמשכתי כסף למרות שלחצתי על ביטול ולמרות שבפועל לא קבלתי את הכסף.

התקשרתי לשרות הלקוחות של בנק הפועלים בטלפון, ואמרו לי שעלי לפנות לסניף, ולהצהיר שאכן כך קרה ושלא גנבתי את הכסף.
הגעתי לסניף בבוקר שלמחרת, בזבזתי כ-40 דקות מזמני עד שהגיע תורי לקבל שירות, ולבסוף כתבתי על דף נייר ריק את פרטי האירוע וחתמתי.
לפי מה שהבנתי מהבנקאית, יבדקו כמה כסף היה בסוף הלילה בבנקט, וכמה כסף היה רשום במחשב הבנק, ואם יראו שיש הפרש של 350 ₪, אני יקבל את כספי בחזרה, מאחר וזו הוכחה שאני דובר אמת.

חיכיתי לתשובה מהבנק אך לא חזרו אלי, התקשרתי אל שירות הלקוחות הטלפוני של הבנק (פועלים ישיר), למחרת חזרו אלי מהסניף ואמרו שהנושא בבדיקה ושזה לוקח זמן.
מאז ועד היום (יותר מ-3 חודשים) התקשרו אלי מהבנק מספר פעמים, כאשר בכל פעם יש להם תשובה לא עניינית לגבי הנושא.
רובם המוחלט של הפעמים שיצרו איתי קשר, היו בעקבות שיחות יזומות שלי עם שירות הלקוחות הטלפוני של הבנק שבהם התלוננתי מול שירות הלקוחות הטלפוני על השירות הלקוי, על כך שאיש לא חוזר אלי ואם חוזרים אלי, אז חוזרים אלי עם תשובות לא ענייניות, ובלי פתרון לבעיה.

בחלק גדול מהמקרים שהתקשרו אלי השאירו לי הודעה בתא הקולי, מאחר ולא עניתי (לא תמיד אני יכול לענות בעבודה), אבל מבלי להשאיר לי מספר טלפון שאני אוכל לחזור אליהם שוב.
אני זוכר 2 הודעות כאלו.
באחת אמרו לי שפנו אליהם מסניף תל אביב ואמרו להם שהבנקט לא הראה להם שום תקלה,
והרי זה ברור שלא הייתה תקלה, רק צריך לראות את ההפרש בין הסכום שהיה בבנק באותו הבוקר לבין מה שכתוב שהבנקט נתן, ולבדוק אם ההפרש הוא 350 ₪.
ובפעם השנייה אמרו לי שישלחו אליהם תשובה כתובה, ויצרו איתי קשר למחרת... בינתיים עברו הרבה ימים ואיש לא יצר איתי קשר.

מה-10/4/2006 ועד היום , ה-9/7/2006 עברו יותר מ-3 חודשים, שבהם התקשרתי מספר פעמים וספרתי את הסיפור בכל פעם מחדש, 3 חודשים שבמקרה הטוב חזרו אלי (לאחר שפניתי ביוזמתי) עם תשובה לא עניינית, ובמקרה הרע פשוט שכחו ממני ומהכסף שלי.

הדבר מעיד על שירות לקוחות לקוי ועל זלזול מוחלט בלקוחות, מה גם, שאני בטוח שאם היה מדובר במקרה הפוך, שאם היה מדובר בכסף של הבנק ולא של האזרח הקטן, מזמן הייתי מקבל מכתב מעורכי דין או מהוצאה לפועל, אבל כשהמצב הפוך זה לא מעניין אף אחד.

אני חושב שהבקשה שלי לקבל את כספי בחזרה היא לגיטימית. אינני צריך לסבול בגלל תקלות או נחיתות טכנולוגית של מכשירים שיש ברשות הבנק.
בסה"כ מתבקשת מהבנק בדיקה פשוטה, לבצע פעולת חיסור בין סה"כ הכסף שרשום בחשבי הבנק שיש באותו בנקט, לבין הסכום בפועל שהיה בתוכו.
יתכן והבנקט הוציא כסף ואני עזבתי את המכשיר מוקדם מידי, ואולי אדם אחר לקח את הכסף, ואז זו אחריותי, והפסד כספי שלי.
אבל יתכן ואכן הבנקט לא הוציא הכסף, וחייב אותי למרות זאת, ואני בטוח ב-95% שזה מה שקרה.
ואת זה ניתן לדעת בבדיקה פשוטה שהבנק יכול לעשות.

כל ניסיונותיי ותחנוני לבקש מהבנק לבדוק את הנושא בשבילי עלו בתוהו.
לכן לא נותר לי, אלא לפנות אליכם, ששמתם לעצמכם מטרה לעזור לאזרח הקטן, כשמערכות וארגונים גדולים מזלזלים בו ובממונו.
כספי סוג הנזק :
תשובה האם אכן בוצע חיוב שגוי ובמידה וכן להחזיר את פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה