אי העברת כסף קרוב ל-4 חודשים, וטירטור ללא סןף. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' ירושלים 34 רעננה |
כתובת: |
הפארק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב- 16.11.15 שלחתי פקס לבנק ובו אחייני מבקש לסגור את חשבונו ולהעביר לחשבוני את היתרה בסך 285.81 ₪. היות והכסף לא הועבר לחשבוני נסעתי ב- 29.02.16 לבנק ודיברתי עם טובה. היא אמרה שהכסף הועבר וכשהתעקשתי שלא, נאמר לי שניתנה הוראה להעביר את הכסף ויתקשרו אלי להודיע לי. באותו יום אחר הצהריים התקשרה אלי רווית ואמרה שהכסף הועבר. בדקתי כל יום, דרך האינטרנט, ועד ה-8.03.16 הכסף לא הועבר. הלכתי אפילו במיוחד לבנק שלי כי חשבתי שמשהו קרה בשירות שלהם דרך האינטרנט, אך מתברר שהכסף לא הועבר. ניסיתי להתקשר לבנק ולא יאומן מה שענו לי: אי אפשר לשוחח בטלפון אלא רק אם רוצים לפתוח חשבון !!! ואני חייבת לגשת שוב לבנק.
לא רק שהשירות הוא מתחת לכל ביקורת, אלא שהטמטום עובר כל גבול.
|
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|