פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן ממענה ללקוח שרוצה להפוך חשבון בנק ללא פעיל בעקבות מעבר לבנק אחר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נאות רחל חולון סניף אילת כתובת:
אילת 785 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים לבנק על מנת לסגור חשבון מאחר ועברתי לדיקסקונט מדצמבר , כולל נכנסתי לסניף שלי ולא היו מחשבים , פניה מהאתר אין ספור פעמים שיחות מוקלטות עם נציגים כי יעבירו פנייה , נכנסתי בסניף נחלת יצחק שיצרו עימי קשר בנושא ועד כה לא קיבלתי מענה , ביקשתי להכין לי טפסים שאחתום בסניף קרוב לעבודתי בנחלת יצחק תל אביב על מנת לסגור חשבון מאחר וגובים לי עמלות על כלום !!
בזבוז זמן סוג הנזק :
סגירת חשבון ומענה לבקשותיי להפוך את החשבון ללא פעיל ללא חיוב נוסף! פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה