|
|
|
|
|
|
אי מתן ממענה ללקוח שרוצה להפוך חשבון בנק ללא פעיל בעקבות מעבר לבנק אחר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 מרץ 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נאות רחל חולון סניף אילת |
כתובת: |
אילת 785 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים לבנק על מנת לסגור חשבון מאחר ועברתי לדיקסקונט מדצמבר , כולל נכנסתי לסניף שלי ולא היו מחשבים , פניה מהאתר אין ספור פעמים שיחות מוקלטות עם נציגים כי יעבירו פנייה , נכנסתי בסניף נחלת יצחק שיצרו עימי קשר בנושא ועד כה לא קיבלתי מענה , ביקשתי להכין לי טפסים שאחתום בסניף קרוב לעבודתי בנחלת יצחק תל אביב על מנת לסגור חשבון מאחר וגובים לי עמלות על כלום !!
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
סגירת חשבון ומענה לבקשותיי להפוך את החשבון ללא פעיל ללא חיוב נוסף! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|