פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פשוט מזעזע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
642 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שבועות פניתי להפועלים ישיר בבקשה להנפיק לי פנקס צ'קים וכ"א בינלאומי. הנציגה בשירות הטלפוני הסבירה לי שבמידת הצורך או בעיה כלשהי ייצור איתי קשר נציג ישירות מהסניף שלי. לאחר כשבוע פניתי שוב למוקד הטלפוני על מנת לבדוק את סטטוס הבקשה. הנציגה הסבירה לי שהפנקס צ'קים התקבל לסניף הקרוב למקום מגוריי כבקשתי אך לגבי הכ"א אין שוב עדכון מצד הסניף. בעקבות כך ביקשתי שייצור איתי קשר נציג מהסניף שלי.
ביום למחרת פנה אליי נציג בשם שניר. הנציג, בלי להגיד לי שלום ולשאול לשלומי פתח בשורה "כ"א לא מאושר" ובמשך השיחה שהתנהלה במשך כרבע שעה חזר על אותו המשפט יותר מדי פעמים עם או בלי קשר לדברים שנאמרו על ידי... גם שניסיתי להסביר לשניר מה בדיוק אני מבקשת הוא שוב חזר על אותו המשפט בלי לאפשר לי להשלים את המשפט. בתום השיחה איתו, ביקשתי שייצור איתי קשר מנהל המחלקה. הובטח לי שייצור איתי קשר מנהל בשם רז ביום למחרת... כמובן ששום טלפון לא התקבל.
לאחר יום או יומיים פניתי שוב למוקד הטלפוני וביקשתי להעביר לאותו רז הודעה שייצור איתי קשר. באותו היום השאיר לי הודעה נציג בשם עידו (שמהירותי עם הסניף לא ידוע לי שאותו עידו הוא בעל תפקיד ניהולי). עידו השאיר לי הודעה. שניות ספורות מקבל ההודעה חזרתי שוב למוקד הטלפוני (כי כמובן שאין אפשרות ליצור קשר ישירות עם הסניף) ואמרתי לנציגה שלמרות האדיבות והשירותיות שלה אני לא הולכת לסיים את השיחה בלי לדבר עם אותו עידו או רז. הנציגה עשתה את כל מאמציה והעבירה אותי לעידו. לאכזבתי הרבה גם עידו לא ניחן ביכולות הקשבה דגולות ופשוט אמר לי שאו שאני מגיעה לסניף או שרצוי שאני אקצר את דבריי כי לו יש דברים אחרים לעשות חוץ מלהקשיב לתלונתו של לקוח.במהלך השיחה אגב התברר לשנינו שההזמנה לכ"א בינלאומי שבוצעה ע"י הנציגה במענה הטלפוני הייתה לא נכונה ובמקום להזמין לי כ"א בינלאומי בסיסי היא ביצעה הזמנה לכ"א פלטינה - שלו אני ממש לא זקוקה. את זה גם ניסיתי להסביר לשניר ללא הצלחה, אך גם שעידו הבין את הטעות הוא היה מרוכז בלחנך אותי במקום לתת פתרון לבעיה. כמובן שיחס כזה לא מקובל עליי ולא יהיה מקובל על אף לקוח אחר. דרשתי מעידו שייצור איתי קשר כשכן יהיה פנוי לשמוע את דבריי. עידו היה אמור לחזור אליי קצת לפני תום יום העבודה. אני מחכה לטלפון מעידו עד היום.
כמה ימים לאחר מכן יצר איתי קשר אותו מנהל בלתי מושג בשם רז. לצערי לא יכולתי לדבר באותה שעה וביקשתי מרז ליצור איתי קשר בבוקר למחרת... גם רז לצערי לא מצא עד היום זמן לחזור אליי...
אם חשוב לכן לשמר אותי בתור לקוחה של הבנק כבר מגיל 16, אשמח אם תיצרו איתי קשר. אם לא אקבל שום תגובה לתלונתי אסיק מכך את מסקנותיי שבשום צורה לא יהיו לטובת בנק הפועלים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה